MÅNEDEN SOM GIKK #31-DØDELIG HUNDESYKDOM, TOPPLISTA, JOBB..

 

OPPSUMMERING PÅ MÅNEDEN SOM GIKK

OPPTUR

Denne måneden har det skjedd så mye fint. Martin og jeg har vært i Lørenskog, vi har hatt fine kosekvelder og nyter livet sammen. Jeg har besøkt pappa, nådd nye mål med mine sosiale medier, og kjøpt meg en del nytt. Augustmåned har vært veldig fin med tanke på psyken, selv om angsten har vært sterk i blant selvfølgelig. Jeg er langt ifra frisk, men mange av dagene mine er veldig fine og disse verdsetter jeg.

NEDTUR
Den dødelige hundesykdommen som er ute å herjer. Det er helt forferdelig, og jeg er selvfølgelig redd for mine små. Viktig å være forsiktig nå og ta forhåndsregler! Heldigvis så er jentene mine friske, det tar jeg ikke som en selvfølge♥

HØYDEPUNKT
Det må faktisk være at jeg var på 6. plass i Norge, 27. august. Jeg har jobbet veldig hardt for å komme dit, men er veldig fornøyd med å ha et daglig leserantall på 2500-4500 lesere per dag. Synes det er så gøy at jeg har muligheten til å nå ut til så mange.

INNKJØP
Kjøpt meg så mye fine plagg denne måneden. Skal vise frem mine siste innkjøp på snapchat i løpet av kort tid, så følg meg gjerne der. @adalsjenta.

TANKE
Tenkt mye på høsten og denne mørketiden som nå er kommet. Det er ingen god måned for psyken min, og jeg prøver å gjøre det som jeg interesserer meg for og som gjør meg glad, for å holde meg oppe!

MEST LESTE INNLEGG
(Trykk på de ulike for å komme til innlegget)

Jeg har fått meg jobb

Deltagelse i tv-program

En million seere på Snapchat 

10 positive ting med å være i et forhold 

3 FAVORITTSANGER

Play- K-391

Walls- Ruben

A Thousand Years- Christina Perri

 

 

Hvordan har din måned vært? 

3 kommentarer
    1. Du skriver veldig bra så du fortjener plassen på topplisten 🙂 Veldig godt å se at det er håp for andre å komme opp på lista uten å måtte være med på noe program for å få plassen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg