MÅNEDEN SOM GIKK #23- SNAPVLOG, ANGSTANFALL, FIFTY SHADES..

OPPSUMMERING PÅ MÅNEDEN SOM GIKK 

OPPTUR

Jeg har lenge hatt veldig lyst til å opprette en snapvlog med noen flere, og denne måneden skjedde det. Hovedpoenget med denne vloggen er at vi skal kunne si våres synspunkter om ting, råde og “hjelpe” andre. Så langt har vi hatt presentasjonsuke og tatt opp temaer som sex, tatoveringer og meningen bak de, og kropp og kroppspress. Legg oss gjerne til, usensurerte heter vi. 

 

NEDTUR

Dere som har fulgt meg en stund, veit jo at jeg sliter med angst. Denne måneden har jeg hatt flere anfall enn ellers, noe som er veldig ubehagelig og som jeg ser på som en stor nedtur. 

HØYDEPUNKT

Denne måneden har det skjedd mange fine ting. Det startet med overnatting hos Tonje, kjæresten hennes og Jenny. Stian var også der. Det var veldig koseig og vi spiste taco sammen på kvelden. Jeg var ikke der uten grunn, for dagen etter var det Jenny sin 1-årsdag som skulle feires. Det ble en utrolig fin feiring og jeg har tatt mange bilder som Jenny kan se tilbake på når hun blir større. 

En annen koselig opplevelse denne måneden er være sverigeturen med Pernilla og familien hennes, Robert og noen andre, på mandag som var. Jeg er jo i Sverige veldig sjeldent, så det at noen tar meg med på en slik tur, setter jeg veldig stor pris på! Det ble mye shopping denne dagen for å si det sånn, hehe! 

Men det som helt klart er det største høydepunktet er at den tredje filmen av fifty shades kom ut. Søsteren min og jeg var å så denne på premieren i Askim. Det var en utrolig fin og koselig opplevelse som jeg har skrevet mer om i dette innlegget.  Jeg sov hos henne også denne helgen, ettersom vi ses veldig sjeldent så det var veldig hyggelig!

INNKJØP

Det må være skinnjakka som jeg kjøpte på Zizzi i Askim, bare elsker den! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

TANKE

Tanken på å flytte for meg selv har streifet meg bare mer og mer, tenkte å fortelle litt mer om det i et eget innlegg. 

QUOTE

Lev dagen som det er din siste. Kanskje litt klisje å si, men det er noe jeg har tenkt over i mange år. “Hvorfor har jeg ikke gjort noe bedre ut av dagen?” og “hvorfor har jeg sløset bort denne dagen på dette?”

MEST LESTE INNLEGG

Sex når man har mensen 

Vi har startet snapchat vlog

Ungdomsgruppa på krisesenteret 

All about my new lashes 

3 FAVORITTSANGER

Axwell A Ingrosso- Dreamer 

Martin Garrix- So far Away 

Enrique Iglesias- Wish I was Your lover

 

 

Hvordan har din måned vært? 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

10 kommentarer

Siste innlegg