VI HAR STARTET SNAPCHAT VLOG

SYV DAGER, SEKS JENTER, NYTT TEMA HVER UKE 

Vi er en gjeng på 6 jenter som har opprettet Snapchat Vlog, og håper akkurat DU har lyst til å følge oss på “Usensurerte”.  Hver uke kommer vi til å ha et nytt tema, som dere kan være en del av å bestemme. Vi ønsker å ha stort fokus på psykisk helse, tabubelagte temaer og det som kan være kleint å snakke med andre om. Men så klart kommer vi også til å ha om litt hverdagslige ting, sminke, interesser og andre ting.

Det har vært stort initiativ med folk som ønsker å være med. Det ble litt fram og tilbake i går da jeg opprettet den, og planlagte litt ting med de andre, i forhold til folk som sluttet og sånt. Men akkurat nå er gruppe helt komplett og jeg håper dere vil følge oss. Som dere ser har vi hver våres dager, og søndag brukes som en slags tilbakemeldingsdag og en dag hvor vi presenterer nytt tema. Dette blir kjempebra, og jeg gleder meg til å bygge opp denne videre med masse spennende innhold sammen med de andre jentene. Mange har også lurt på om vi skal ha gjestevloggere, og ja det skal vi. Dere kan kontakte meg, eller sende en mail til [email protected], og ja det er to e-er på slutten der, sånn at det ikke blir noen misforståelser. 

 
 
Del gjerne innlegget eller snappen våres videre slik at vi kan nå ut til enda flere! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

14 kommentarer

Siste innlegg