MÅNEDEN SOM GIKK #27- BLOGGINNTEKT, INNFLYTNINGFEST, SEX UTENFOR FORHOLD

OPPSUMMERING PÅ MÅNEDEN SOM GIKK 

OPPTUR

Det må helt klart være at jeg nå har blitt med i blogg.no sitt partnerprogram. Du kan lese mer om det her. 

NEDTUR

Jeg synes at bildene mine her den siste tiden har vært helt elendige. Skal virkelig prøve å få gjort noe med det, men for å være helt ærlig så er ikke det bare bare med selvutløser. Men skal virkelig prøve å jobbe med dette fremover! 

HØYDEPUNKT

Innflytningsfesten jeg hadde her i starten av måneden. For en koselig kveld det ble med gode venner! 

Elvefestivalen sammen med Pernilla, moren og kjæresten hennes, to i familien min og ei fellesbekjent vi kjenner. Det var veldig hyggelig! 

INNKJØP

For å være helt ærlig så husker jeg ikke om jeg har kjøpt noe spesielt denne måneden. Kanskje sengetøy? Husker ikke hvilken måned det var jeg kjøpte det, om det var denne måneden eller forrige. Men i så fall er det nok det jeg er mest fornøyd med! Har prøvd å spare mest mulig penger siden jeg skal dra til London neste måned. 

TANKE

Hatt mye av de samme tankene som forrige måned angående at mange av mine nærmeste relasjoner har kontakt med han som misbrukte meg seksuelt, det gjør forferdelig vondt! Jeg har også tenkt mye på bloggen, og fokusert på å tenke ut innlegg jeg vil skrive fremover. Og det føles veldig godt fordi da får jeg litt annet å tenke på. Bloggen er en av få steder hvor jeg føler at jeg gjør noe bra, og ønsker derfor å fokusere mer på bloggen fremover også. 

MEST LESTE INNLEGG

Sex utenfor forhold

Nå tjener jeg penger på bloggen

Vi skal ut å reise!

3 FAVORITTSANGER

Mad Mickey 2017- BEK & Wallin, Mo§§Berg

Party Central 2018- BEK & Moberg, Boujee

Roll With It 2019 – Soppgirobygget
 

 

Hvordan har din måned vært? 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

1 kommentar
    1. Hva tenker du om vekta di og hva du spiser? Ser ut som du bare spiser fett, sukker og alt annet dritt. Har du tenkt noen gang på konsekvensene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg