SEX UTENFOR FORHOLD

SEXTALK #7

Nå er det veldig lenge siden sist sextalk, men endelig dere, endelig en ny! For en stund tilbake fikk jeg spørsmål om hva jeg tenker om sex utenfor forhold, om det er noe jeg gjør mye, eller om jeg vil kun ha sex med en jeg er i et forhold med. Tenkte like gjerne at jeg kunne skrive et eget innlegg om dette, i stedet for å gi et kjapt kort svar på ukens spørsmål. 

For meg har alltid sex vært noe jeg har sett på som spesielt. Fra lenge før jeg i det hele tatt debuterte så hadde jeg bestemt meg for at den gangen jeg skal ha sex, skal det være med en jeg liker godt og stoler på. Jeg har alltid vært slik at jeg ikke ønsker one night stand, og at den personen jeg har sex med skal være en jeg driver på med/er sammen med. Slik har det faktisk blitt så langt også. De få personen jeg har hatt sex med har vært personen jeg har jeg drevet på med og blitt sammen med. Har faktisk vært med noen hjem og hatt med noen hjem hit fra byen, som jeg ikke har hatt sex med. Om dem har blitt skuffa? Haha, ja! Men sånn er det. Jeg har forklart klart og tydelig hvordan jeg er og hvordan jeg ser på slikt. Jeg har ingenting i mot noen som har one night stand eller har sexvenner, men det er ikke helt min greie. 

 

Hva tenker dere om sex utenfor forhold? 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

5 kommentarer
    1. ^ gammeldagse holdninger å kalle det «løst»,skjerp deg litt, greit nok du ikke velger å gjøre det selv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg