VI SKAL UT Å REISE!

JENTETUR TIL.. 

Et av målene mine for 2018 var at jeg skulle skaffe meg pass. Jeg har aldri hatt pass rett og slett fordi jeg ikke har hatt behov for det. Men synes det har hatt flere begrensninger for meg med at jeg ikke har hatt det, så for to måneder tilbake kom det endelig i posten hos meg. Pernilla og jeg har lenge snakket om at vi ønsker å kunne reise sammen, og det er en av grunnene til at jeg har bestilt pass nå også. Endelig kan vi reise til utlandet sammen. Og gjett hva? Vi har bestilt tur til London!! Ææææhh, kribler i magen bare av å tenke på det. Jeg har kun vært i Norge, Sverige, og en gang i Tyskland. Så det og endelig få oppleve en ny by og ikke minst nytt land er noe jeg virkelig ser frem til. 

Vi reiser 17. september, og skulle egentlig være der fire netter, men siden Pernilla må på jobb etter tre netter og det er den perioden vi har bestilt billetter for at det var billigst, så ble det, det. Vi får allikevel fire fantastiske dager der, det er jeg helt sikker på! Men nå trenger vi deres hjelp! Hva bør vi oppleve? Hvilke butikker burde vi dra innom? Bra spisesteder? Noe spesielt vi bør huske på? Hva som helst? Let me know! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

25 kommentarer
    1. Du burde reise til Tower of London, Picadilly Circus (en gate i London), plattformen fra Harry Potter filmene, primark, pub, pub og pub!

    2. TK Maxx anbefales! Sykt masse fint til syke priser. Jeg fikk blant annet kjøpt meg et par sko der som vanligvis kostet 159£, men som var satt ned til 39£ og en Calvin Klein koffert til 160£ som vanligvis kostet 380£. De har også mye annet fint der, egebtlig alt du kan tenke deg! Anbefales på det sterkeste!
      Hop-on-hop-off bussturer er også gøy om man vil se seg rundt. Det som er så greit er at man kan hoppe av der man vil og ta en ny buss fra der man vil. Skikkelig chill, og en god mulighet til å få sett seg rundt om i byen! ☺️
      London Eye er et fint utsiktspunkt, men personlig synes jeg det var kjedelig. Det var fint når man først kom opp i høyden, men det gikk veldig sakte og tok tid, i tillegg til at det var lange køer, så jeg ville ikke anbefalt å brukt tid på det med mindre dere har skikkelig lyst og har lyst å stå i kø en stund. Jeg var i London på sommeren, så det kan jo være det ikke er så lange køer når dere drar 😊
      Ellers er jo Oxford Street standard med mange butikker som f.eks Zara, H&M, Topshop, Forever 21, Primark, Adidas, Nike, Mango, New Look, River Island, Pull&Bear og Urban Outfitters +++
      Vil også anbefale dere å dra på en musikal om dere liker det! Det er en helt fantastisk opplevelse og det er skikkelig gjennomført og av god kvalitet. Jeg så på Lion King og Michael Jackson?s Thriller. Lion King var skikkelig rørende og alle kostymene var så gjennomførte at du så og si følte at du var ute på den afrikanske savannen. Jeg har også hørt av mine venninner at Mamma Mia skal være bra, så den er også et godt alternativ! ☺️
      Elsker bloggen din! Stå på for du er rå!✌🏻
      Håper dere får en fin tur!

    3. Dere måå besøke Covent Garden og spise digg burger på Shake Shack!! Det er den beste burgeren med fries med ost på 😍 også New Yorker og Forever 21!

    4. Primark er ett møst når man er i London og ikke minst hard rock kafé 😀masse go TUr å kos dere😀

    5. Kunne du ha lagt ut hvor mye billetter kostet og hvilket flyselskap dere skal dra med? Hvor dere skal sove?

    6. Betyr berømmelse alt for deg? Siden du skryter så jævlig mye at du legger ut på snap at bloggen din er på 33 plass? Ikke hats kommentar men er bare nysgjerrig.

    7. Anonym123456789: Vil ikke påstå at det å legge ut en snap med hvilken plass jeg ligger på betyr at jeg legger opp til at andre skal få det inntrykket. Men for å svare spørsmålet ditt, så nei det gjør absolutt ikke det. Men det føles godt at jeg kan gjøre noe bra for engang skyld.

    8. London er en kul by!
      Dere burde sjekke ut the making of Harry potter hvis dere liker Harry Potter. Madame Tussauds, London eye også burde dere selvsagt se Big ben. Hide park er en fin park og der kan dere se petter pan skulptur. Når det kommer til shoppimg så burde dere gå innom selfridges og primark. Buckingham Palace er også vært et besøk. God tur!

    9. Kos dere masse! Jeg elsker Notting Hill, Camden market, St. Christophers place og Hyde park. Regner med du kommer til å shoppe litt, vil anbefale å gå så tidlig som mulig så du unngår de verste køene. Vil også anbefale å unngå for mye mye shopping, London er en fantastisk by men så mange spennende ting å gjøre på, så prøv å holde dere til bare noen timer med shopping, med tanke på at klær kan kjøpes over alt. Dere burde også prøve å få med dere et show på kveldstid!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg