NÅ TJENER JEG PENGER PÅ BLOGGEN

EN DEL AV BLOGG.NO SITT PARTNERPROGRAM

Jeg veit ikke om dere har lagt merke til det, men designet mitt er nå endret igjen. Siden jeg hadde noen feil med det forrige så passet det meg like greit at jeg fikk denne muligheten nå. For det er ikke uten grunn at det er endret. Bloggen min er nå en del av blogg.no sitt partnerprogram. Det betyr at jeg har mulighet til å tjene penger på noe som har vært hobbyen min over lengre tid. Veit ikke om overskriften passet helt til innlegget, for jeg har jo tjernet litt på bloggen tidligere. Men forskjellen nå er at jeg kan ha muligheten til å tjene mer, og kanskje litt mer fast. Altså ikke et bestemt beløp i måneden, men nå kan jeg ha muligheten til å i det minste tjene noe hver måned. Bloggen min vil også bli vist hos de andre som er med i partnerprogrammet, noe som betyr at jeg også kan få enda flere visninger på bloggen min. Det er mye å sette seg inn i føler jeg, og på enkelte ting står jeg som et spørsmålstegn. Men dette er utrolig gøy, jeg er veldig takknemlig og tror dette skal gå veldig bra! Tenk det, nå har jeg faktisk tilnærmet lik design som bloggerne som ligger på topplista. Det er hvert fall ikke mange forskjeller å se der, noe som er ekstra stas! 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg