MÅNEDEN SOM GIKK

Denne oppsummeringen på måneden som gikk har gått litt i glemmeboka for min del, både når det gjelder desember og januar. Desember er en måned hvor det ikke er så mye å si om. Jeg hadde det utrolig vanskelig, så da er det bedre å fortelle litt om januar selv det nå er tre uker siden den måneden tok slutt, hehe. Selv om jeg hadde det vanskelig da også, var det litt bedre vel og merke. 

OPPSUMMERING PÅ JANUAR MÅNED

OPPTUR 

Jeg fikk min første ordentlige jobb. Desember var jeg på jobbintervju, og samme dagen som intervjuet fikk jeg melding om at jobben er min. Det er bare tilkalling, men allikevel så er det en jobb i det minste. Utrolig stolt over meg selv og den jobben jeg har gjort, så langt som jeg har gått på dette jobbsøkerkurset.

Jeg fikk også vite resultatet på eksamen som jeg hadde i november, og jeg bestod! Jeg startet også i gruppeterapi, og hadde min første skitur på mange år, denne måneden. 

NEDTUR

Det er jo ikke akkurat til å legge under en stol at jeg ikke har hatt det så lett den siste tiden, og det er heller ikke uten grunn. Jeg har mistet flere av de som betyr så utrolig mye for meg, og i tillegg har jeg ikke hatt det så bra hjemme.. 

HØYDEPUNKT

Januar var en grei måned hvor det var overraskelsesbursdagsfest for Stian, at jeg så på russerevyen og flere sosiale ting. 

INNKJØP

Denne måneden ble det en del nye innkjøp på januarsalg, både av en del undertøy, topper og bukser. Men det som helt klart var det beste innkjøpet var den rosa vinterjakka mi. 

TANKE

Jeg er veldig redd for å bli forlatt og ende opp alene. Det at jeg har mista flere rundt meg den siste tiden, har trigget denne angsten enda mer. 

QUOTE

//

MEST LESTE INNLEGG
(Trykk på de ulike for å komme til innlegget)

Jeg bestod eksamen

Bildene som ikke kom på bloggen #1

Fraværsgrensa, jakten på singellivet og sex

Hvis du er usikker på din partner.. 

Ukens spørsmål #30- Antall sexpartner, økonomi, død av fedme.. 

Ukens spørsmål er vel egentlig det innlegget som blir lest mest her på bloggen, og derfor har jeg aldri tatt det med i mest leste innlegg kategorien siden da ville det stått fire av samme i måneden, og det ville blitt litt kjedelig. Men denne gangen tok jeg den med, fordi innlegget ble lest av tredobbelt så mange som til vanlig. 

3 FAVORITTSANGER
 

 
 

 

 

Hvordan har din måned vært? 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

12 kommentarer

Siste innlegg