FRAVÆRSGRENSA, JAKTEN PÅ SINGELLIVET OG SEX

DETTE KOMMER JEG ALDRI TIL Å GLEMME.. 

Hei dere! I dag har jeg brukt store deler av dagen til å rydde litt her hjemmet. Rommet mitt stod bokstavelig talt på hue, så det var en del å ta tak i for å si det sånn. Ellers i dag har jeg vært å sett russerevyen til de kommende russene, og den var helt skinnsykt bra. Den omhandlet fraværsgrensa, singellivet og sex bare for å nevne noe. Det ble mye latter, og lo nesten til jeg gråt flere ganger, haha! Dere som ikke så den burde virkelig angre altså. Så utrolig flinke og talentfulle ungdommer, både til å synge, danse, skrive sketsjer og ikke minst øve dette inn og i det hele, fremføre det! Jeg veit hvor mye jobb det selv var i fjor, og jeg skal love dere at jeg var utrolig sliten da det hele var over. Men for en opplevelse, det var helt utrolig å stå på scenen foran så mange mennesker. Må nok være det aller beste med russetida for å si det sånn, og så utrolig glad jeg er for at jeg fikk oppleve det. Misunner fetteren min, og de andre som var med i revyen i dag, både kjente og ukjente, hehe! Kjenner jeg lengter enda mer tilbake til russetiden nå..Jeg la ut et par videosnutter og noen bilder på min snapstory i dag, så om dere vil se det, er det bare å legge meg til (adalsjenta heter jeg).


Flinke fetteren min 

Ble en aldri så liten photoshoot med de fine søskenbarna mine i dag som dere ser. Stian var jo som sagt med på revyen, og jeg satt ved siden av Tonje, bestemoren hennes og tanta mi under revyen. Utrolig koselig! Dere  skulle bare visst hvor glad jeg er for at jeg har så godt forhold til disse Tonje og Stian. Jeg har jo egentlig ganske mange fettere og kusiner, men kun disse jeg har så god kontakt med faktisk. Er nok derfor jeg setter litt ekstra pris på å ha de i livet mitt også. Stian og jeg gikk jo både i barnehagen, og flere av våres første år på skolen sammen, bare at han startet året etter vel og merke. Og siden vi har vokst så tett opp sammen, så er det heller ikke noe rart til våres gode forhold. Tonje og jeg har jo også vokst opp sammen, men ikke på samme måte siden vi ikke gikk i verken samme barnehage eller på samme skole. Men jeg husker veldig godt i tenårene hvor god kontakt vi hadde da. Skypet ofte sammen, og møttes i ny og ned. Husker så godt den ene gangen vi gikk Halloween hvor vi endte opp med flere sjokoladeplater på deling, haha! Det var tider det♥

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

12 kommentarer

Siste innlegg