MÅNEDEN SOM GIKK

OPPSUMMERING PÅ MÅNEDEN SOM GIKK 

OPPTUR

Jeg intervjuet av Ringblad denne måneden om en sak som omhandler et veldig viktig tema, nemlig det her med kroppspress. Jeg ble veldig fornøyd med intervjuet og synes det er så viktig å stå opp for dette temaet som er så viktig og sårt for mange. Du kan lese artikkelen her

NEDTUR 

Denne måneden har jeg fått flere små “panikkanfall” enn jeg vanligvis pleier å få, noe jeg ser på som en stor nedtur. Det er det flere grunner til, men handler mest om opplevelser jeg har vært igjennom denne måneden som har gitt meg panikk. Som den gangen det ringte på her for eksempel, da jeg ikke visste hvem som kom. Du kan lese mer om den hendelsen her

HØYDEPUNKT 

Så mange fine minner jeg sitter med fra denne måneden, blant annet bowling og bytur med venner, shopping, møtt nye folk og så mange fine bilder av hundene med høstbakgrunn, noe jeg verdsetter utrolig høyt. Men noe jeg synes var ekstra stas var da jeg gikk til Kongens Utsikt med søstera mi, venninna hennes og hundene våres. Det er jo så lenge siden jeg gikk dit sist, og jeg synes det var en så utrolig koselig tur! 

Denne måneden har jeg også vært en del med venninna mi Marthe og hennes barn som jeg er så utrolig glad i. Nå er det allerede en stund siden de flyttet tilbake til nærområdet, men for min del synes jeg det var vanskelig å kunne møtes så ofte når de bodde mye lengre borte. Derfor er jeg så utrolig glad for at de bor mye nærmere nå, siden da er det større muligheter for å møtes. Og denne måneden har vi vært masse sammen, noe jeg synes er så utrolig koselig! 


Mine fineste♥ 

INNKJØP

Den nye senga mi. Jeg har enda ikke fått vist dere ordentlig bilde av den, men tenkte å la dere få et lite snikbilde jeg tok med telefonen her om dagen. Jeg lover bedre bilder senere. 

TANKE

Jeg har tenkt veldig mye på fremtiden denne måneden. Hva jeg vil utdanne meg som, og den dagen jeg får kjæreste og barn. Hvilke tradisjoner jeg ønsker da å ivareta, ting jeg vil at barna mine skal oppleve og hvor koselig det ville vært! Ikke at jeg akkurat har tenkt på å få meg barn nå, men tanken faller meg naturligvis inn om hvordan det skulle bli den dagen det skjer, fordi jeg har flere venninner med barn. 

QUOTE

Man må elske livet for å leve det, og man må leve livet for å elske det. 

MEST LESTE INNLEGG

Svaret på noe mange lurer på

Gravid uten å vite det

Ny og spennende drikk

En skummel opplevelse 

Hos oss var lyset på, men ikke mange kom

Barn, kjæreste, hus og jobb

3 FAVORITTSANGER

 
 

 

 

Hvordan har din måned vært? 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

14 kommentarer

Siste innlegg