MÅNEDEN SOM GIKK

OPPSUMMERING PÅ MÅNEDEN SOM GIKK

Da er ny måned i gang dere, og det er på tide med oppsummering på måneden som gikk. Helt ærlig skjønner jeg ikke hvor dette året er blitt av, vi er jo allerede i august.. Hvor sykt er ikke det?!

OPPTUR 

At jeg for første gang har fått oppleve Hallingmarken. Det var kjempekoselig, selv om været ikke var helt på våres side. 

NEDTUR

At jeg og venninnene mine nå skal gå hver våres veier. Misforstå meg rett, jeg er kjempeglad på deres vegne og de fortjener det så mye. Men jeg er så redd for å miste alle de jeg har rundt meg nå, selv om jeg ærlig talt ikke tror det kommer til å skje. Nå er det jo ikke akkurat så mange som jeg hadde sett for meg som skal flytte, men det blir fortsatt en bekymring for meg om å miste de jeg har rundt meg siden flere skal studere og jobbe nå. Livet er uansett sånn, og man får ikke gjort så mye annet enn å leve i situasjonen som den er nå. Tror det skal gå fint, men frykten overstyrer alt, og det er vanskelig å la være å tenke på det på denne måten.

HØYDEPUNKT

Sett bort i fra alle de fine dagene jeg har hatt med venner med å spise ute, shoppe og skravle, noe jeg verdsetter utrolig høyt- så er det aller største høydepunktet helt klart Stockholmturen med Silje. Jeg har ikke fått vist dere så mye bilder av turen enda som hadde trodd, men skal få gjort det så fort som mulig! Det var uansett fem fine dager som vi koste oss gløgg i hjel med mye latter, glede, shopping og opplevelser! 

INNKJØP

Denne måneden har det blitt en del innkjøp, og det er vanskelig å velge kun et favoritt innkjøp blant alle. Har blant annet endt opp med mange nye kjoler, bodyer, tre par sko og to bomber-jacket, og jeg er nesten like småforelska i alt sammen. Du kan se noen av innkjøpene mine fra denne måneden i dette innlegget. 

TANKE

Denne måneden har tankene mine vært mye på hva som kommer til å skje fremover, angående både jobb, økonomi, og venner.

QUOTE


//

MEST LESTE INNLEGG
(Trykk på de ulike for å komme til innlegget)

Innkjøp fra Stockholm- Del 1

Tilbake satt fordi man har god selvtillit?

Gjesteinnlegg av Anita:10 ting du ikke visste om Ann Helen

Vi skal ut å reise! 

Året på påbygg til generell studiekompetanse

Nå snakker jeg om anmeldelsen 

3 FAVORITTSANGER

 
 

 

Hvordan har din måned vært?

 

 
4 kommentarer

Siste innlegg