MÅNEDEN SOM GIKK

Klare for oppdatering på måneden som gikk? Siden det er nytt år, vil jeg gjerne ta med et par ekstra punkter. Det blir kanskje litt kjedelig for dere å lese om de samme tingene, så en forandring er vel bare bra, eller?

OPPTUR

Russerevyen, helt klart! Det er en opplevelse som jeg aldri vil glemme, og en tid til jeg vil se tilbake på med et stort smil om munnen. Ikke nok med det fikk vi russegenserne våres i går med logo på, som jeg gleder meg masse til å vise dere!

NEDTUR

Det er mange tanker og følelser som kommer opp denne måneden. Ikke bare det jeg har opplevd gjør det vanskelig, men også forholdet mitt til enkelte rundt har noe å si. Merker dette er vanskelig å skrive om til dere, når dere ikke veit halvparten. Jeg vil så gjerne fortelle, men alt er ikke like enkelt å skrive om og alt burde ikke skrives om heller, hvert fall ikke enda. Uansett, poenget mitt var at disse tankene og følelsene som dukker opp er et en stor nedtur i seg selv og dermed blir det ingen spesielle nedturer, men helheten i det.

INNKJØP

På mandag da jeg var i Oslo i møte hos advokaten min. Før det hadde jeg god tid så jeg valgte å titte litt på klær når jeg først var i Oslo. En topp og skjorten under på bilde ble med meg hjem. Liker den veldig godt, men merker at det ikke er helt meg. Hva synes dere?

TANKE

Jeg ønsker nok en gang ønsker å kvitte meg med mennesker som ikke gjør noe godt for meg, mennesker som egentlig er der bare for å være nysgjerrig eller skape negativitet hos meg. Hva er vitsen å ha kontakt med slike mennesker? Hvorfor skal jeg bruke min energi på disse?

QUOTE

Bilderesultat for life is tough but you are tougher

MEST LESTE INNLEGG
(Trykk på de ulike, for å komme til innleggene)

Mitt forhold til alkohol

Det har blitt min rolle

Følelsen av å være alene

3 FAVORITTSANGER

 
 
 
 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg