MÅNEDENS- OKTOBER

Høsten er godt i gang, og vinteren er på vei med stormskritt. Snøen dalte for første gang og la seg på bakken i dag. I morgen håper jeg at jeg våkner opp til bar bakke igjen. Håper snøen kan vente litt, hehe! Uansett, her er oppsummering fra måneden som har gått.

OPPTUR

Halloweenkroen må være månedens opptur. Det ble en minnerik kveld sammen med gode venner!

NEDTUR

Veit dere.. Livet er så utrolig skjørt! I løpet av to måneder har det vært to dødsfall i familien. Det siste var denne uken.. Ønsker ikke å si så mye om det, med tanke på familien sin del. Men det er utrolig trist, og det vil bli et stort savn!

MEST LESTE INNLEGG
(Trykk på de ulike, for å komme til innlegget)

15 ting du kanskje ikke visste om meg

Jeg trossa angsten

Ventetiden er over

BESTE INNKJØP

Har ikke blitt så mange innkjøp denne måneden utenom et par bukser, haha!

TOPP 3 SANGER

Russesanger har vært den store favoritten denne måneden, og det er ikke noe rart det blir favorittsanger om dagen med tanke på at jeg skal være russ dette året. Derfor har to av de sangene jeg har hørt aller mest på vært russesanger, i tillegg til en danseband sang. Litt forskjell på musikk-kategoriene, men jeg digger disse sangene, alle 3!  

 
 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

4 kommentarer

Siste innlegg