MÅNEDENS- AUGUST

Nå er vi allerede i september, sykt å tenke på hvor fort tiden flyr unna. Vi er på vei inn i ny årstid og det merkes. Ble faktisk litt satt ut i går når jeg tur med Milla og Michelle, da jeg så bladene var begynt å legge seg på bakken allerede. Jeg mener.. Hvor har dagene, ukene og månedene blitt av egentlig? Vel, nok snakk. Her er oppdatering av den siste måneden som har gått.

OPPTUR


Jeg tittet tilbake på bilder og innlegg fra denne måneden, og jeg har opplevd mye fint. Men noe av det beste, må nok være denne dagen. Her var vi alle i vennegjengen samlet en siste gang, før vi går hver til vårt. 3 av oss begynner på samme skole, men resten skal gå høyskole eller jobbe.

NEDTUR

Det er ingen spesiell hendelse som har vært månedens nedtur egentlig. Men de siste ukene har jeg vært forferdelig nedfor og tenkt masse, som har gjort at jeg ikke har fungert optimalt slik jeg pleier, føler jeg. Jeg sliter med en dash dårlig samvittighet, en klype angst og depresjon.

MEST LESTE INNLEGG

Denne måneden har det faktisk gått utrolig bra med bloggen. Jeg har skrevet flere gode innlegg, som har blitt lest av mange. Håper det fortsetter slik. De mest leste innleggene mine er:

Jeg merker presset allerede

Sexlivet bør holdes for seg selv.

Klar for russetiden for 2017

7 ting jeg angrer på

BESTE INNKJØP

TOPP 3 SANGER


 

 

– Ann Helen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg