MÅNEDENS- JULI

OPPTUR

For å finne ut hva månedens opptur var, måtte jeg tenke en stund. Men ga opp, fant ikke noe positivt.. før jeg bladde igjennom arkivet for måneden. Det er helt uvirkelig, hadde nesten glemt det bort. Jeg kom inn på førstevalget mitt, både når det gjaldt linje og skole!  Det har faktisk ikke gått helt opp for meg enda, det er veldig uvirkelig. Jeg er veldig glad for dette, og jeg har stått på for å få det til. Jeg klarte det faktisk!

 

NEDTUR

For en uke tilbake kom brevet i posten, hvor vi har blitt sagt opp. Vi må flytte fordi vi har hunder, og det er ikke lov med hunder der vi bor dessverre. Veldig trist for våres del, men hundene betyr alt! ♥

MEST LESTE INNLEGG

Denne måneden har jeg skrevet mange gode innlegg som har gitt lesere. Jeg har plukket ut tre av dem som har gitt flest lesere, og det som har gitt aller flest innlegget hvor jeg fortalte at vi skulle flytte. Innlegget er lest av 4000 og delt av 168 mennesker. Vi prøver iherdig å finne et sted å bo, så del gjerne innlegget videre du også.


 Spis lunsjen på dasslokket, vær så snill. Dette er et innlegg som ble lest av mange, og som ga mange forskjellige meninger. Les det her.

Beauty hacks innlegget mitt ble nokså populært og ble til nytte for mange. Vil du også få tips angående sminke og skjønnhet? Du kan lese det her.

BESTE INNKJØP

Jeg har forelsket meg sånn i denne toppen. Jeg likte den så godt, at jeg måtte kjøpe en i svart og en i grå også.

TOPP 3 SANGER

Fått dilla på litt eldre, men nydelige sanger. Litt rart kanskje, haha!

 

 

– Ann Helen

 

6 kommentarer

Siste innlegg