MÅNEDEN SOM GIKK #30 – KJÆRESTE, REISE, PSYKISK HELSE..

 

OPPSUMMERING PÅ MÅNEDEN SOM GIKK

 

OPPTUR
Denne måneden har jeg reist en del, både til Oslo, Norefjell og Tønsberg. Vi har gått mye turer, spist mye god mat, kino, båtur, badet en del og mye annet. Å komme seg unna Hønefoss har virkelig vært helt fantastisk, og jeg er veldig takknemlig for at jeg har hatt muligheten til det.

NEDTUR
Lille snupp har blitt smittet av skabb på etter eller annet merkelig vis. Begge fikk heldigvis behandling raskt. Michelle har vi ikke merket på at han blitt smittet, men Milla er hvert fall snart 100% bra igjen.

HØYDEPUNKT
Det må helt klart være at jeg og Martin endelig har blitt sammen. Den gutten får meg virkelig til å føle meg som verdens heldigste. Han gjør meg så lykkelig!

INNKJØP
Hmm.. kjøpt så mye fint denne måneden, nye gensere, kjoler, topper, skjørt. Klarer ikke å bare velge ut et plagg.

TANKE
Jeg føler at jeg er på vei til å bli mye bedre psykisk, noe jeg er veldig takknemlig for!  Sliter en del med angst fremdeles, men depresjonen derimot har blitt mye bedre! Det er veldig deilig, for nå orker jeg mye mer og har mer overskudd.

MEST LESTE INNLEGG
(Trykk på de ulike for å komme til innlegget)

Siden sist

Jeg svarer på spørsmål om Martin og våres forhold 

15 ting du kan gjøre i sommer

3 FAVORITTSANGER

Tix- Neste Sommer

BlimE; Mer enn god nok- Stina Talling

Tix- Jeg vil ikke leve

 

 

Hvordan har din måned vært?

 

Følg meg gjerne på:
Snapchat/Instagram- @adalsjenta

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg