MÅNEDEN SOM GIKK #28- LONDON, DØDSANGST, OVERGRIPER..

OPPSUMMERING PÅ MÅNEDEN SOM GIKK

OPPTUR

At jeg har nådd målet mitt med å få ut minst ett innlegg hver dag i løpet av hele måneden. Det å få ut et blogginnlegg hver dag er faktisk ikke alltid like enkelt. Noen dager har det skjedd ting hele tiden, og innlegget har kommet ut i siste liten. Men jeg har klart det, noe jeg er veldig stolt over! Det å jobbe hardt viser seg å gi resultater! 

NEDTUR

At det ofte dukker opp litt negative tanker hos meg, med opplevelser som jeg tidligere har hatt eller ting som skjer i livet mitt nå. 

HØYDEPUNKT

London helt klart! Det var en helt sinnsykt opplevelse. Vi gjorde så mye gøy og skapte så mange fine minner sammen, som du kan lese mer om her.

INNKJØP

Det er veldig vanskelig å velge bare en ting. Jeg kjøpte så mye fine ting i London blant annet bh-er, topper, sko og bukser. Men en av de beste innkjøpene må nok være buksa på bilde under. Og tenk, den kosta under 140kr, sjukt! Gleder meg til å vise dere resten av innkjøpene! 

TANKE

Som mange av dere allerede veit så sliter jeg med dødsangst. Dette er vanskeligere i enkelte perioder å takle, og jeg merker det ekstremt nå som mørketiden har kommet. Det kverner ofte i huet mitt om kveldene.. 

MEST LESTE INNLEGG

Ingen vil noen gang forstå 

Kjære overgriper

London i bilder #2

15 ting å gjøre når du kjeder deg

3 FAVORITTSANGER

Bambi- Cir.Cuz

Drømmemann- Cess, Benjamin

Radio- Cir.Cuz

 

Hvordan har din måned vært? 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg