15 TING Å GJØRE NÅR DU KJEDER DEG

Helg og ingenting å gjøre sånn som meg? Vel, da burde du sjekke ut denne lista og gjøre noe av dette. 

15 TING DU KAN GJØRE NÅR DU KJEDER DEG 

Gå en tur. Har du hund eller et kamera, så ta med deg det så har du noe ekstra å gjøre på turen også. 

Rydd rommet ditt. For mange er dette kanskje kjedelig, men tenk på hvor deilig det er å starte uken med et ryddig og fint rom!

Spa dag. Ta en god og varm dusj, shave leggene og kur håret. Kanskje du har badekar? Det er enda bedre! Du kan også rense huden godt, ta ansiktsmasker eller pleie neglene. 

Ring en venn/familiemedlem som du ikke har snakket med på lenge. 

Vask sminkekostene dine. Det er superviktig å vaske disse ofte, og er det en stund siden du gjorde det sist så er det bare å sette i gang. 

Rydd innholdet på mobilen/pcen din. Dette er noe jeg virkelig må få gjort før Londonturen. Har 28 478 på iPhonen nå, uten å overdrive, så kanskje på tide å gjøre noe med det? 

Se en serie. Har akkurat sett ferdig siste sesong av Younger som ligger ute, og gleder meg allerede til å se på Love Island i kveld. Kanskje dere vil ha et innlegg med serietips? 

Sminke deg. Jeg regner med at jeg ikke er den eneste som synes det er gøy å leke litt med sminke, prøve nye looker og teknikker å sminke meg på? 

Spør enn venn om han/hun vil finne på noe. Kanskje dere kan se på en film og spise noe godt sammen, dra på bowling, kino eller bade? 

Oppdater spillelisten din eller last ned noen spill. Her kan tida plutselig gå fort unna altså, hehe. 

Lakk neglene. Kanskje du vil freshe de opp med en ny farge eller til og med sette på negler? 

Bake. Muffins, boller, skolebrød, kake.. bare fantasien setter grenser. 

To do list. Mye å gjøre fremover? Skriv ned det så får du en oversikt, planlegg når og hva du skal gjøre hvilke dager. 

Rydd i klesskapet. Dette går kanskje litt under punkt nummer to, men det er litt av en jobb så det fortjener et eget punkt. Ta ut alt du har av klesskapet og se igjennom det du har og sorter. Kanskje det er mye du ikke lenger bruker som du kan gi bort eller selge? 

Lag deg en blogg. Denne er ikke for alle, for er ikke alle som synes kanskje dette er like spennende? Men om du liker å skrive og ta bilder, og kunne tenke deg å gjøre det for andre, er dette noe absolutt burde gjøre. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

6 kommentarer
    1. Jeg HAR lakket neglene, og er klar for look nr 4 fra sminkepungen… ble litt grisete, så det må visst ryddes etterpå.. og ikke syns jeg at det var så bra resultater egentlig.. 😡🤯
      Så.
      Jeg leser bloggen din litt, og så.. kanskje jeg printer ut listen din, og setter som to do (en gang)
      Soafen ødelegger ryggen i mellomtiden, men det får holde for i dag..❤️
      Du behøver ikke godkjenne noen av mine kommentarer, de er bare til deg egentlig..❤️😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg