UKENS SPØRSMÅL #13

UKENS SPØRSMÅL #13- NAKENBILDER, MITT FØRSTE KYSS, VEGAN CHALLENGE

Seriøst? Hvordan i alle mine gode dager er det er personlig spm? Det er ikke fra bloggingen de det er jo klart.
Hadde det vært fra bloggingen hadde jeg i det minste vært åpen om det, så det har du rett i. Fikk også tilbakemelding om at, om jeg fikk penger fra Nav burde jeg være åpen om det, men hvordan kan man være åpen om noe som ikke stemmer? I tillegg kom det inn en kommentar om at “#pappabetaler”. noe som heller ikke stemmer ettersom med pappas økonomi er ikke det mulig. 

Så utrooolig kult. Men hvilken program bruker du til å redigere videoen din med. Er den gratis eller hvor mye koster det?
Så gøy at du synes det! Jeg bruker Movavi Video Editor, som er utrolig lett å bruke (hvert fall for nybegynnere som meg). Du kan bruke gratisversjon en måned mener jeg det er, også kan man kjøpe programmet om man ønsker det for videre bruk. Det betalte jeg 485kr for, og  er helt klart verdt pengene! Ikke fullversjon, men flere funksjoner har, jeg ikke bruk for 🙂

Selger nakenbilder?
Spørsmålet ditt er besvart i dette innlegget. 

Når var ditt første kyss og kan du fortelle historien rundt det?
Vel.. det husker jeg faktisk ikke. Var sikkert i barnehagen. Haha! 

Er det et sted du drømmer om å bo?
Kunne tenke meg å bo i utlandet for en periode, men jeg er jo ikke så veldig god i engelsk så det hadde funka veldig dårlig, med mindre jeg hadde hatt med meg en venninne/venn. Da kunne jeg tenke meg å bo i London, Paris, Hellas, Kypros, Mallorca. Dere ser vel at jeg hinter til varme steder, med gode shoppingmuligheter. Haha! Om jeg kunne velge i Norge tror jeg det enten ville vært Stavanger eller Bergen, kun fordi det er stedene med finest dialekt! 

Hva drømte du om å bli da du var liten?
Barn- og ungdomsarbeider. Jeg var fast bestemt på å følge storesøsters fotspor. 

Er du konfirmert?
Ja, det ble jeg i 2013. 

Ann Helen Nygård sitt bilde.

Er du religiøs?
Jeg er døpt og konfirmert kristelig, men ser ikke på meg selv som spesielt kristen. Har heller ingen tilknytning til en annen religion. 

Tørr du å prøve 7 days vegan Challenge?
Jeg tørr, men tror ikke jeg hadde klart meg veldig lenge dessverre.. 

Jobber du som blogger? Får du penger for det? Ser ut som bloggen din er veldig populær 🙂
Nei, det gjør jeg dessverre ikke.. Men skulle virkelig ønske! 

Når tar du lappen ?
Startet egentlig med lappen for 1,5år siden, men måtte slutte fordi jeg slutta å ha kontakt med mamma, og hun lovet å betale for det, og da vi slutta å ha kontakt ville hun ikke betale mer. Skal starte opp igjen om ikke altfor lenge, håper jeg! 

Når kommer del 2 av innkjøpene fra Stockholm?
Du finner de i dette innlegget. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

8 kommentarer

Siste innlegg