NAKENBILDER TIL SALGS

“SELGER NAKENBILDER?” 

For en tid tilbake var det en slags trend med å legge ut både sensurerte og usensurerte, såkalte nakenbilder av seg selv. Jeg sa min mening om  “nakenbilde oppstyret” i dette innlegget. Like etter fikk jeg spørsmål om jeg “selger nakenbilder?”. Og nei det gjør jeg ikke, selv om det er garantert mange andre som har nakenbilder til salgs. Jeg kan ikke forstå at noen ønsker å selge nakne bilder av seg selv, tenk på hva disse menneskene som kjøper slike bilder kan gjøre med de. Jeg forstår heller ikke at noen faktisk vil vise seg naken fremfor mange mennesker generelt, nå referer jeg riktignok til det oppstyret som var for en tid tilbake. Innlegget jeg la med link til tidligere snakker egentlig for seg selv, og disse meningene står jeg for fremdeles. Tenkte bare det kunne være greit å oppklare dette spørsmålet som kom inn, og slik at det ikke kommer flere lignende spørsmål fremover. 

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer
    1. Så bra ikke gjør noe sånt du fortjenner ikke sex press eller lignende du er ikke ett leketøy
      Lykke til stå på du e rå :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg