INNKJØP FRA STOCKHOLM- DEL 2

STOCKHOLM INNKJØP- DEL 2

Endelig dere, kommer innlegget jeg veit mange har venta på. Det er jo nesten flaut, for det er allerede to måneder siden Silje og jeg var på våres første jentetur sammen alene i Stockholm. Men jeg har jo lovet dere så altfor lenge å vise dere innkjøpene, så her kommer de! Du kan forresten se del 1 her (direktelink).

Concealer i fargen 13 og 29 – Sephora // 2 ansiktsmasker – Sephora// Sminkefjerner – Sephora // Bronser og highlighter – Becca // Øyenbrynspenn – Anastasia

Bath and shower gel og Express Eye Makeup Remover – Yves Rocher

Shower Scrub-Lush 

Drikkebeger-Monki // Dedorant-Nivea // Sokker-Cubus // Tannbørste-Colgate // Dusjsåpe-Palmolive  

Truser-Monki 
Har en morsom historie fra da Silje og jeg stod å så på disse som jeg skal fortelle dere etter hvert, haha! 

Truse-Cubus // String-Gina Tricot // Truse-Cubus 

Stringtruser-Gina Tricot,
Seriøst de beste jeg noen har hatt på. Kjenner ikke at man har på seg undertøy engang! 

Som dere ser kjøpte jeg en del undertøy, veit ikke helt hva jeg skal synes med å vise det fram, men det får gå. Haha! Jeg var ikke akkurat alene om å kjøpe mye undertøy- både jeg og Silje hamstra en del av det for å si det sånn. Kjøpte også en del på Victoria Secret, men det kommer i eget innlegg rett og slett fordi jeg ikke husker hva jeg kjøpte hvor. Altså, et par dager etter jeg kom hjem fra Stockholm var jeg på Victoria Secret i Norge også. Så derfor kommer alt dette i eget innlegg veldig snart! 

 

Hva synes dere om innkjøpene?  

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

5 kommentarer

Siste innlegg