MÅNEDENS- DESEMBER

OPPTUR

Denne måneden har det skjedd så utrolig mye bra, til tross for at dette er måneden jeg liker minst. Måneden startet med TIX-konsert, en kveld jeg aldri vil glemme!

Midt i måneden var det duket for russekro. Her møtte vi 3/5 medlemmer fra gruppa sammen med kanskje et par hundre andre russ. Men først hadde vi et lite vors hos Martine. For en koselig kveld!

Det som toppet hele desember var helt klart sverigeturen fra tirsdag til fredag  Jeg har faktisk ikke fortalt dere hva jeg gjorde der en gang, hehe. Vel, jeg besøkte en gutt som jeg har hatt kontakt med rundt tre måneder. Kanskje litt langt for å besøke en gutt, men hva gjør man ikke for kjærligheten? Han er virkelig helt fantastisk!

NEDTUR

Selve julen var egentlig bare en nedtur. Jeg har alltid vært glad i julen tidligere, men i år føltes alt meningsløst og rart ut. Tidligere feiret jeg med flere av mine nære familiemedlemmer men i år var det kun meg, pappa og jentene. Jeg er heldig som har et tak over hodet og mat på bordet, alle er ikke like heldige. Men vaner er vanskelig å vende av, og det er trist det skulle ende slik.
 

MEST LESTE INNLEGG

Som regel pleier jeg ikke å gi noen kommentar på de mest leste innleggene. Men denne gangen ønsker jeg det, for jeg er så ble så overrasket da jeg nettopp så på leserantallet. Jeg er så stolt over innsatsen med mine innlegg, og jeg ser fram til et enda bedre bloggår i 2017. Trykk på for å komme til innlegget.

Jeg er forelsket

My Christmas Eve Outfit

Julekroppen, her kommer jeg!

BESTE INNKJØP

Denne måneden har det blitt mest brukt penger på julegaver, men det måtte jo så klart bli noen på meg selv også. Jeg kjøpte en vakker lysslynge med rosa og andre fine farger på, på søstrene grene for et par uker siden, og jeg elsker den!

TOPP 3 SANGER

 
 
Da jeg var i Sverige hos Charlie fikk han meg til å få bli hekta på den siste sangen. Uvandt å høre på svenske sanger, men denne var så fin!

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg