MÅNEDENS- MAI

OPPTUR

Det beste med denne måneden må være 17. Mai feiringen i år. Den ble feiret med pappa, fetteren min og søstera mi som jeg ikke hadde sett på et halvt år. Dagen var veldig fin, og tror alle koste seg, både mennesker og hunder.

NEDTUR

For et par måneder tilbake avsluttet jeg kontakten med mamma. Dette gjorde også at jeg mest sannsynlig aldri ser hundene hennes igjen. Happy har jeg delt 8år av livet mitt med. Jeg var 10år da vi fikk henne, og jeg syns det er tøft å aldri skulle se henne eller Bamse igjen. Savner dem begge to så mye!

MEST LESTE INNLEGG
For en måned siden skrev jeg innlegget “Lettkledde ber om å bli voldtatt“. Jeg valgte å skrive en oppfølgningsinnlegget til like etterpå “Beklager, men jeg forstår dere ikke..” Jeg skrev dette fordi jeg skjønner ikke at noen støtter handlingene til noen som ødelegger andres liv. Dette er altså månedens mest leste innlegg.

BESTE INNKJØP

TOPP 3 SANGER

 

– Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg