MÅNEDENS- MARS

Jeg har lyst til å starte med noe nytt på bloggen. Tidligere hadde jeg “ukens”, hvor jeg en dag i uka skrev om forskjellige ting fra den uken som hadde vært. Etter å ha holdt på med det et halvt år, første jeg det ble så mye gjentagelse og på et punkt følte jeg at jeg ikke hadde noe å skrive lenge i disse innleggene. Jeg gikk lei og hadde noen tøffe uker hvor jeg bare “glemte” det helt bort. Nå har jeg lyst til å prøve noe nytt. Fra nå av vil det komme “måneds” i slutten av måneden som har gått. Jeg håper dere vil like det!

OPPTUR

I starten av denne måneden var jeg i Kiel sammen med min gode venninne, hennes mamma og søster. 2 fantastiske dager, som jeg håper jeg får oppleve igjen. Vi hadde det helt supert sammen. Shopping, god mat og morsomme show på kvelden! Disse dagene gjorde at jeg klarte å koble litt av midt oppi alt som er vondt.

NEDTUR

At jeg har mista kontakten med noen av de personene som var viktigst i livet mitt. Men når folk holder på slik som dem gjør, får dem nesten ta konsekvensene av det. Jeg ga dem et valg, og håper de en dag innser hvor feil de har tatt.

MEST LESTE INNLEGG

Jeg er lei av å late som er alt er bra..” er månedens mest leste innlegg. Jeg har ikke vært så flink til å oppdatere bloggen i det siste, men det ga meg en del lesere på innlegget. I innlegget skriver jeg om at jeg er lei av å late som ting er bra, når det ikke er sannheten. Enkelte personer i familien har svikta meg og jeg er let av at andre skal tro at ting er perfekt!

BESTE INNKJØP

Klesinnkjøpene mine fra Tyskland, love them! Har dessverre ikke hatt muligheten til å vise dere bilder av det, siden jeg har ikke kameraladeren til speilrefleksen og telefonen min fungerer ikke nå i dissedager som den skal. Men en av genserne jeg kjøpte er på bilde under!

TOPP 3 SANGER

NUeaJ6oYaiI
Har så sykt dilla på russesanger, haha. Denne er faktisk fra Hønefoss også!  
xVSKEvYnlDM
AM3YOEVPGxo

QUOTE

 

 

– Ann Helen

6 kommentarer

Siste innlegg