HVERDAGSSMINKE

Tenkte å vise dere hva slags sminke jeg bruker til hverdags. Jeg bruker sminke fordi jeg føler meg mer konvertabel med det. Sjeldent jeg går ut av huset uten sminke for å si det sånn, selvtillit min blir enda mer dårlig uten sminke. Jeg bruker heller ikke de beste merkene sminke, men heller den sminken jeg er fornøyd med!


FONDATION: Jeg bruker to forskjellige fondationer, ikke på samme tid selvfølgelig. Jeg bruker Rimmel lasting finish fondation og Max Factor 3 i 1. Rimimel er den jeg liker best, fordi jeg føler den dekker best og holder lenger, men uheldigvis er den snart tom, så jeg pleier å bruke den bare ved spesielle anledninger. Så rop ut, om du veit om en butikk eller nettbutikk jeg kan kjøpe den, for denne kjøpte jeg ved utsalg i butikk. Max factor fondation har jeg brukt lengre og inneholder primer, concealer og fondation i en.

ANTI SKIN STICK: Jeg bruker Anti Skin Stick fra Maybelline og gjør huden mer matt.

PUDDER: Pudderet jeg bruker er fra Max factor. Dette brukte jeg faktisk for mange år tilbake også, og jeg falt tilbake til dette for 1år siden. Bare elsker det!

MASCARA: Jeg har variert mellom mange forskjellige type mascara igjennom livet, og akkurat nå bruker jeg denne fra Miss Manga. Jeg er egentlig ikke helt fornøyd med den, så om noen har forslag til en annen mascara, kom gjerne med forslag!


ØYENBRYSPENN: Denne er kjøpt på H&M og jeg må si jeg var skeptisk med en gang jeg kjøpte den. De har jo byttet ut de “gamle” H&M produktene og en dag måtte jeg bare prøve den nye pennen. Jeg er faktisk veldig fornøyd med den, og liker den veldig godt!


LEPPESTIFT: Bruker ikke denne hver eneste dag, men jeg liker leppestiften fra Isadora veldig godt! I tillegg hender det jeg bruker eyeliner og øyenskygge.

 

Hva slags sminke bruker du til hverdag?

 

 

– Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg