UKENS SPØRSMÅL #99- OFFENTLIG PERSON, DPS, SKJØNNHETSBILDE..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Hva setter du mest pris på i livet? 
Først og fremst hundene. De hjelper meg mye i hverdagen, og gjør så jeg kommer meg ut hver dag, sprer mye glede og gir masse kjærlighet. Setter stor pris på livet med dem og Martin, at vi bor i en så fin leilighet som vi gjør nå, i tillegg til alt vi har opplevd og har muligheten til å gjøre. Setter også stor pris på alle menneskene jeg har rundt meg, som er tålmodig, støttende og utrolig gode.

Jeg vurderer å bytte saksbehandler på DPS. Vet du hvordan jeg bør gå frem?
Si det rett ut til henne eller skriv et brev, hvor du forteller at du ønsker det.

Hvorfor henger du ikke med venner? 
Først og fremst kan jeg si at jeg ikke har så mange venner, og av de jeg har så har de også sitt eget liv med kjæreste, barn, hus og jobb for å nevne noe, så det er jo ikke alltid de har tid til å være med meg. Jeg har i tillegg noen venner som ikke ønsker å være “offentlig”, altså at jeg skal dele bilde av dem. Så kanskje derfor det ser ut som jeg aldri henger med venner, men jeg gjorde det sist på mandag. Kan også si at jeg ikke har vært så mye med venner siste tiden, både fordi de har sitt liv og jeg har hatt litt å gjøre.

Tenker du å gifte deg med Martin? 
Jeg har lyst til det i fremtiden ja. Det er han jeg ønsker å dele livet mitt med.

Ser du på deg selv som en offentlig person?
Referer wikipedia med hva en offentlig person er: “Offentlig personlighet er en person, for eksempel en politiker, kjendis, personlighet på sosiale medier eller næringslivsleder, som har en viss sosial posisjon innenfor et visst omfang og en betydelig innflytelse, og som ofte er stort bekymret for publikum, kan ha enormt nytte av samfunnet, og er nært knyttet til offentlige interesser i samfunnet.” og “Offentlig, offentlig kjent, offentliggjort og lignende: Det vil si noe som er kjent av allmennheten og av mange personer – i motsetning til bare kjent av én eller få personer.”
For å svare på spørsmålet ditt, så anser jeg meg ikke som det, da det første jeg tenker på når jeg hører det ordet er kjendis f.eks., men jeg er jo det ut i fra den beskrivelsen med tanke på at jeg har 15.000-30.000 som ser snappene jeg legger ut hver dag. Tenker det er en fin tanke å ha med seg hvert fall, for da er man litt mer obs på hva man burde dele og ikke.

Har du noen tips til hvordan å få seg kjæreste? Hvordan gå frem med gutten osv.. hvordan møttes du og Martin?
Vi møttes på ungdomsskolen, men fant ikke tonen før jeg var nesten ferdig med første videregående. Vi ble sammen etter hvert, men ble slutt da jeg hadde gått halve andre videregående. Vi fant tilbake til hverandre i 2018, det kan du høre mer om i denne videoen. Sånn generelt sett har jeg møtt andre gjennom fritidsklubb, bekjentskaper og datingsider. Tror det er flere av de vanligste måtene folk møtes på og evt. finner tonen. Eller fylla da, men der kan jo det bli helt feil intensjoner fra ene parten også. Og jeg anbefaler for øvrig IKKE det i disse Koronatider. Ser for meg at det ikke er så lett å finne noen i denne pandemien heller, da det er viktig å holde avstand.

Hva går psykisk helse via kommunen ut på? Hvorfor det og ikke DPS?
Jeg har blitt avsluttet på DPS, mer om det kan du lese om i dette innlegget. Nå prøver jeg å søke om støttesamtaler i psykisk helse i kommunen. Det finnes også mye annet psykisk helse i kommunen kan hjelpe til med.

Har du noen samarbeid eller ønsker du å få det? Hvorfor/hvorfor ikke? 
Jeg har ingen samarbeid akkurat nå. Når jeg skal reklamere for noe så er det noe jeg virkelig kan gå god for og som jeg selv liker. Har sagt nei til flere samarbeid tidligere, men er absolutt åpen om å inngå det. Per nå deler jeg affilate linker for det meste, på produkter jeg selv liker og vil anbefale videre.

Kan du ikke lage innlegg om litt forskjellig på bloggen? For eksempel om dagens skjønnhetsbilde og hva som er ditt syn på det. Jeg sliter såpass med angst at jeg har bestemt meg for å forstørre brystene mine og leppene. Jeg veit det er ting jeg ikke trenger, men jeg har endt opp langtidssykemeldt fordi jeg aldri føler meg flink eller fin nok. Og jeg blir veldig spontan når jeg finner ut at det er noe jeg får lyst til å gjøre.

Absolutt! Det er jo en av mine “hjertesaker” om jeg kan si det sånn. Snakket og skrevet en del om dette tidligere også. Jeg brenner veldig for at man skal få være seg selv og at man er fin/bra/god/flink nok som man er, og synes det er veldig trist å høre det du forteller.. Ikke glem at du er verdifull, betyr noe for noen, vakker og god nok som du er!

Hvis du kunne gjort HVA som helst. Hva hadde du hatt lyst til å gjøre? 
Reise. Veit ikke hvor, men jeg ELSKER virkelig å reise og oppleve nye ting!

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 


Snap: adalsjenta // Insta: annhelen.nygaard

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg