UKENS SPØRSMÅL #88- DIAGNOSE, KJÆRLIGHET, USENSURERTE..

 

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

 

Tror du kjæresten kunne vært utro? 
Helt ærlig, nei. Jeg veit at mange mener at man aldri kan stole nok på en person, men slik jeg ser Martin er ikke han en person som kunne gjort noe sånt. Han har gode verdier, og eier ikke samvittighet til sånt. Jeg veit han ofte er redd for at jeg skal tro at han er med noen andre, noe jeg veit han ikke er. Hvordan skulle det vært mulig? Er han ikke med meg, så er han jo oftest med foreldrene sine.

Kunne du hatt trekant med Martin og en til?
Absolutt ikke. Jeg vil ikke gjøre noe seksuelt med noen andre enn Martin, og trekant er aldri noe som har frista.

Har du noen gode middagstips? 
Pasta med laks og grønnsaker (oppskrift HER), Enchiladas og Bali Kyllinggryte er store favoritter hos meg.

Hvordan bli en god kupongsamler? 
Jeg er nok ikke den rette personen til å svare på det, aldri samlet på kuponger. Dette er ikke akkurat en kupong-tips heller, men både Trumf, Coop, Cubus og flere andre kjeder har en ordning slik at du får igjen penger på det du handler.

Hva er greia med faren din? 
Hva mener du? Gjerne utdyp.

Housetour soon?
Kommer nok en på snapchat etter hvert, bare å følge med. @adalsjenta, heter jeg der.

Høyre eller venstrehendt?
Jeg er høyrehendt.

Får du mye hate på @usensurerte? 
De fleste av oss får en del der, men vil ikke si jeg er den som får mest. Jeg tenker sjeldent over det jeg får av hate-kommentarer, og fjerner de like fort som jeg får dem.

Har alle i @usensurerte en diagnose? 
Nei, verken av faste eller gjester. Det er ikke et krav heller. Men vi er jo en psykisk helse vlog, og da er det ikke til å unngå at flere har en diagnose, noe som er helt greit også. Ikke noe galt i det tenker jeg hvert fall.

Får du mye hate fordi du blogger? 
Jeg opplever ofte at det kommer inn slike kommentarer ja. Mange sjalu mennesker på grunn av jobben jeg gjør med bloggen og oppmerksomheten jeg får.

Hvor anbefaler du å spise i Hønefoss? 
Salt & Pepper, finnes ikke noe bedre enn Pasta & Kyllingen deres.

 

Går det fint med deg? 
Jeg har det greit.

Hva liker du best ved ditt eget utseende? Og hva liker du best med din egen personlighet?
Smilet mitt liker jeg best med utseende mitt, og med personligheten min så er det vel kanskje det at jeg er så ærlig. Jeg klarer ikke å lyve, og sier alltid sannheten. Det er en god egenskap synes jeg!

Tror du at du kunne datet deg selv? (Eller altså en som var akkurat som deg i personlighet).
Hmm.. nei, da tror jeg at det hadde blitt mange uenigheter for å si det sånn. Haha!

Føler du at du er representerer en gjennomsnittsnordmann?
Nei, og ikke har jeg noe ønske om det heller. Jeg liker å skille meg ut og være annerledes.

Får du mange spørsmål til “ukens spørsmål” som du ikke tar med på bloggen?
Ja, det er noen. Mange spørsmål synes jeg er useriøse og passer seg ikke inn her.

Hva er din favorittrett?
Vanskelig spørsmål, finnes så mye god mat. Men biff med fløtegratinerte poteter, bearnaisesaus og grønnsaker slår aldri feil!

Er du mest dessert- eller middagsmenneske?
Helt klart dessert. Elsker alt av kaker og desserter!

Hvem fant opp @usensurerte? Og hvem vlogger der, har dere faste dager?
Jeg spurte i en gruppe (og på snapchat mener jeg), om noen ville være med å lage en snapchat konto om psykisk helse, tabubelagte temaer og det folk synes er kleint å snakke med andre om. Jeg fikk med meg seks andre jenter i en gruppe, og sammen kom vi med masse forslag til navn. Vi prøvde mange navn, men de var allerede tatt. Jeg mener å huske at det er jeg som foreslo Usensurerte, det funka og dermed var vi i gang! I starten var det ingen aldersgrense på faste vloggere, men ei av de eldste kom med et innspill om at de som var mye yngre virka veldig umodne og tok det veldig useriøst. De ble derfor kastet ut om man kan si det sånn (?) ganske fort, og nye jenter ble lagt til. Akkurat nå er jeg den eneste faste, men jeg er ute etter flere som ønsker å være en del av temaet.

Hva er ditt beste flørtetips?
Jeg er nok ikke den rette til å spørre om akkurat det, men vær deg selv, vis interesse og smil masse.

Liker du å lage mat?
Ja det gjør jeg, elsker å teste ut nye retter og lage nye ting, men likte det mer før.

Tips til å kapre crushet? Vi er veldig gode venner, og jeg skulle ønske vi kunne bli noe mer.. Hvordan går man fra venner til kjærester? 
Føler egentlig at det er noe som faller seg naturlig når man er mye sammen og begynner med den intime biten. Ikke stress og la den tiden komme når det er riktig.

Hvordan styler du håret til hverdags og til fest? Trenger tips. 
Til hverdag har jeg det oftest rett ned, og en sjelden gang i dott. Om jeg skal på fest, pleier jeg ofte å krølle hele lengden eller halve lengden av håret mitt. Synes det er så fint!

Hvor kjøpte du øredobb-holderen? 
Den er fra Wish.

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 

 

Følg meg gjerne på:
Snapchat/Instagram-@adalsjenta

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg