UKENS SPØRSMÅL #85- BIFIL KJÆRESTE, FORBILDE, SLENG PUPPER..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

 

Er du kreativ? Har du typ laget noe kult med hendene noen gang? 
Jeg er absolutt ingen kreativ person, men på skolen i kunst & håndverk laget jeg en modell av meg selv og soverommet mitt blant annet. Og jeg har også malt en del på tretallerken, redskaper, lagt på serviett på disse slik at det har blitt mønster osv. Synes det er gøy om jeg virkelig får noe til, men jeg føler meg ikke flink på noe når det kommer til slikt, og det er nok derfor jeg ikke prøver meg noe videre på noe nå.

Har du et skjult talent?
Da må det i så fall være et jeg selv ikke veit om.

Hvis du måtte hete noe annet enn Ann Helen, hva skule du ønske du het? 
En liten fun fact er at jeg faktisk egentlig skulle hete May Helen. Ikke spesielt begeistret for det navnet, så glad jeg heter det jeg gjør nå. Michelle er et navn jeg er veldig glad i og liker godt. Planen var å kalle mitt fremtidige arn det om jeg fikk en jente, om jeg noen gang får barn vel og mer. Jeg hadde ikke tid til å vente, så jeg kalte hunden min det i stede. Så om jeg måtte velge et annet navn, og hunden min ikke het det så ville det nok blitt det navnet. Eline og Linnea er navn jeg også liker godt, så det kunne også vært en av disse.

Hva er det fineste Martin noen gang har du gjort for deg?
Ååh, det er vanskelig å velge bare en ting. Små hverdagsgleder er gull!

Hvis du MÅTTE bruke 2500-3000kr på et plagg, hva hadde du kjøpt? Legg gjerne ved bilde! 
Ser sjeldent på så dyre plagg så jeg veit egentlig ikke, kanskje en kjole? Har dessverre ingen bilder å vise til.

Hvor kan du tenke deg å studere når du begynner å studere, og hvorfor? 
Oslo eller Drammen kanskje, siden det ikke er så langt unna Hønefoss.

Hva synes du om at Martin er bifil?
Jeg har ingenting i mot at han er bifil, jeg har visst det siden startet av så har ingen spesielle tanker rundt det. Det er like normalt å like enn av samme kjønn, som motsatt kjønn for min del.

Hva er jobben din sånn konkret? 
Det ønsker jeg ikke å svare på. Hvorfor kan du lese i dette innlegget.

Hvordan lager du iskaffen din? Og drikker du ikke vanlig svart kaffe? 
Den jeg lagde var en ferdig pose med isfrappe fra Mokate, blandet med melk. Men til vanlig pleier jeg å lage en ferdigpose med iskaffe fra Nescafè, den blander jeg også bare med melk. Med litt isbiter i, blir disse ekstra digg! Nei, jeg drikker ikke svart kaffe.

Hva er det fineste du og Martin gjør for hverandre i hverdagen? 
Ser hverandre og er der for hverandre, og ikke minst viser respekt for hverandre.

Kan du ikke fortelle hva du jobber med? Dyr eldre, unge? Du trenger ikke si hvor. 
På min arbeidsplass møter jeg mennesker i alle aldre.

Hva skal du stemme ved valget? 
Har ikke helt bestemt meg enda.

Hvordan er det å ha en bifil kjæreste?
Kan ikke si at jeg merker så mye på at han er bifil, ettersom han er sammen med meg. Men da vi ikke var sammen, så snakket vi faktisk om gutter sammen. Utseende, ting man ønsket, og andre vi hadde et øye til.

Hvem er ditt forbilde? 
Jeg har faktisk ingen forbilder. Da jeg var lita var det pappa og storesøsteren min. Jeg skulle bli like flink som pappa var til alt, like handy og godhjerta som han. Og ville bli barn-og ungdomsarbeider slik som min søster. Hun ville jeg forresten være med hele tiden, spesielt da hun hadde besøk av venninner.

Har du gått på noen sport i det siste? 
Nei, har aldri gått på noen sport faktisk, men trente litt på treningssenter for noen år tilbake.

Har du og Martin noen flere kjæresteturer planlagt? Noen tips å ha i bakhodet dersom man planlegger en slik tur? 
Vi har snakket om flere steder vi ønsker å dra til, men vi har ikke planlagt noe enda. Skal oppdatere når vi har bestemt oss.

Har du sleng pupper? Jeg veit ikke om jeg har det ennå men de henger? 
Ja, og det er veldig vanlig om man har litt store naturlige bryster.

Er du redd for at Martin kan gå fra deg siden han har hatt sex med en gutt?
Jeg er ikke redd for at han skal gå fra meg siden han har hatt sex med en gutt, men jeg er redd for at han skal savne det å ha sex med en gutt og det jeg ikke kan gi han. Dette er noe jeg spurte han om mange ganger da vi begynte å drive på og før vi ble sammen, og jeg har ingen bekymringer rundt det. Veit at han kun vil ha meg♥

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 

1 kommentar
    1. Anbefaler dere virkelig å dra på kjærestetur til Gdansk. Du kan fint få flybilletter til 200 kr. Kjempe fin og billig by! Masse å se og gjøre. Romantisk i gamlebyen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg