HVA VIL DERE LESE OM?

Som jeg nevnte i dette innlegget, så er det er mye jeg har lyst til dele med dere dette året. Jeg har mange ønsker, tanker og drømmer. Jeg har lyst til å bli mer personlig, skrive om temaer som er mer psykisk helse relaterte, og det som andre synes er tabu eller flaut å snakke med andre om. Rett og slett mer av de tingene jeg brenner for, og som er en av grunnene til at denne bloggen ble opprettet.

Men jeg har veldig lyst til å inkludere dere mer. Hva savner dere? Hva ønsker dere å lese om? Hva kan jeg gjøre bedre? Kom gjerne med innspill, kommer til å ta til meg alt og vurdere det.

 

Følg meg gjerne på:
Snapchat- adalsjenta//adalsjentablogg
Instagram- adalsjenta

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg