PAGE 4 OF 365

Et år er gått oss forbi, og et er kommet oss i møte. Jeg har egentlig vært veldig usikker på hvordan jeg skulle starte dette året med dere, rett og slett fordi jeg har så mange tanker, ønsker og drømmer i forhold til bloggen dette året. Jeg ønsker å bli mer personlig igjen, i tillegg til å ta opp litt mer psykisk helse relaterte temaer, temaer mange kanskje synes er flaue og vanskelig å snakke med andre om. Rett og slett litt mer av det jeg brenner for, og som var en av grunnene til at denne bloggen ble opprettet. Jeg synes jeghadde en god økning med lesere og fikk mange bra muligheter med bloggen i 2018, men jeg synes jeg gjorde ting så etappevis. Noe ble glemt bort en periode, og tatt igjen kanskje litt mye en annen, hvis det ga mening? Så dette året vil jeg heller fokusere på å gjøre det litt variert, og ta opp flere temaer fordelt litt mer. Håper dette året blir bedre på den fronten, hvert fall. Tenkte ellers å ta en oppsummering i egne innlegg med tilbakeblikk på året som har gått forløpende, håper det vil falle i smak hos dere. 2018 var jo et år med mange oppturer og nedturer. Jeg opplevde mye gøy, og ble også en del erfaringer rikere!

Håper dere ellers har hatt en kjempefin start på året, og at dere fikk en fin feiring på nyttårsaften. Jeg var på fest med Marthe Susann da, det var veldig gøy! Dagene etter det har jeg vært med Martin. Vi har det så utrolig koselig sammen, og jeg er så heldig som har en så god venn som han i livet mitt. Vi har kost oss med god mat, godteri og filmer på kvelden/natten. Milla og Michelle kom også i går, ettersom de var borte på nyttårsaften og var der noen ekstra dager. Var veldig godt å få de hjem i går, har savnet de så mye!

I skrivende stund sitter jeg på bussen til Drammen. Skal tilbake på Bris (Buskerudreligionens incestsenter), etter å ikke ha vært der på to og en halv uke, ettersom det har vært jul. Så det blir godt å få snakket litt igjen kjenner igjen. Litt usikker på hva jeg skal resten av dagen og helgen, men håper det uansett blir koselig og fine dager! Ønsker dere alle en riktig god helg!

1 kommentar
    1. Ser ut som hudmedisinen har fungert veldig bra på deg! Lenge igjen til du er ferdig på kuren, men hvordan synes du det er sålangt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg