10 TING DU IKKE VET OM BLOGGEN MIN

 

Jeg har nå blogget i seks og et halvt år. Det er mye dere vet om meg og bloggen min, men mye jeg også ikke har fortalt. Det kan godt være at dere som har fulgt meg fra starten og lest alle innleggene vet noen av disse punktene, men de fleste har jeg nok aldri sagt tidligere. 

ANTALL PUBLISTERTE BLOGGINLEGG, KOMMENTARER, OPPRETTELSE..++

Jeg begynte å blogge fordi søsteren min hadde opprettet seg blogg, men vurderte å slette den og opprette ny. Fikk lyst til å opprette min egen da det hørtes spennende ut, og i tillegg ønsket jeg å ha et sted hvor jeg kunne uttrykke mine tanker og følelser, da jeg var på et vanskelig sted i livet. 

Jeg har publistert 1123 innlegg på bloggen min, mens det ligger 218 innlegg i utkast. Dette er innlegg jeg enten har fjernet fra bloggen eller som jeg har planlagt som skal postes med tiden. 

Jeg har fått inn 4982 kommentarer. Kunne nok vært flere, hadde det ikke vært for at jeg har slettet flere innlegg. 

Jeg har to Youtube-kanaler som jeg har opprettet i forhold til bloggen. Den siste er den jeg har jobbet mest seriøst med, og har nå 8 videoer der. Du kan sjekke ut kanalen min ved å trykke her. 

Opprettet denne bloggen 5. april 2012, da fylte jeg altså straks 14 år. 

Min mest sette video på Youtube er “30 fakta om meg” med 3644 visninger. 

Bloggen er en hobby for meg som jeg ikke kommer til å slutte med ved det første. For dere som har fulgt meg den siste tiden så vet dere at jeg har vært så heldig å bli med i blogg.no sitt partnerprogram, så kanskje drømmen min om å leve av bloggen en dag blir sann? 

Mitt første sponset innlegg med mottatt produkt var fra Nivea. Husker jeg synes det var så stas at de hadde oppdaget bloggen min og gledet meg til å dele dette med mine lesere. Du kan lese det her. 

En gang i tiden vurderte jeg å flytte bloggen min over til WordPress. Jeg opprettet konto der og postet maks et par innlegg der fordi det var ikke noe jeg var fornøyd med eller som føltes riktig ut for meg. 

Mitt mest leste innlegg er sommerkroppen 2015 med 100 581 norske lesere. 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg