BEAUTY LIPS

Sponset innlegg

Jeg har vært så heldig å få tilsendt produkter fra Nivea som jeg setter veldig stor pris på. Jeg har fått lov å teste noen produkter jeg aldri har prøvd før, og de ble helt klart favoritter med en gang. Er du en av de som sliter med tørre lepper? Da er dette perfekte produktet for deg. Lip butter fra Niva gir deg intensiv fuktighet og langvarig pleie, lindre tørre og sprukne lepper og gir deg myke og glansfulle lepper. I tillegg kommer den i 3 herlige smaker så du kan få din favoritt. Min favoritt må nok være blåbær, men er også veldig glad i de to andre.

Er det en ting jeg hater så er det klissete leppepomader. Nivea Lip Butter har lett konsistens og ikke klissete som mange andre produkter fort kan bli. Men dette betyr ikke at den forsvinner fort, den holder derimot i flere timer. Du får kjøpt dem hos Vita, Cubus, H&M, matvarebutikker osv til kr. 39.-

 

 

– Ann Helen

7 kommentarer

Siste innlegg