EN POSITIV ARBEIDSERFARING

ARBEIDSLIVET

Etter å ha gått på jobbsøkerkurs snart et år så har jeg kommet til et punkt hvor jeg nesten har hatt lyst til å gi opp. Jeg har skrevet søknader på søknader, noen få har jeg fått respons på og blitt innkalt til intervju, og ikke skjedd noe videre. Mens de aller fleste har nok blitt kastet i søpla hos dere. Jeg har kjent på følelsen av at jeg ikke får til noe og at jeg kanskje ikke har mulighet til å få meg en ordentlig jobb i løpet av livet mitt. Misforstå meg rett, dette er følelsene mine, men innstillingen har vært en helt annen. Jeg søker og søker, og gir aldri opp.

De to og en halv siste ukene har jeg jobbet, tilnærmet 12 arbeidsdager. Jeg har ikke fortalt noe om hvor jeg har jobbet, men sa for en uke tilbake i dette innlegget noe om hva jeg har jobbet innenfor. Jeg har jobbet et sted hvor jeg har fått god opplæring og jobbet med skikkelig ålreite mennesker. Jeg har følt at jeg har vært viktig, at jeg har kunnet være til hjelp, og prøvd å gjøre jobben min etter beste evne. Tilbakemeldingene jeg har fått har vært bra og gitt meg et ekstra boost i hverdagen. På fredag var siste dagen min der, noe som var litt trist. Det har vært en positiv arbeidserfaring som jeg helt klart tar med meg videre. Hvem veit, kanskje jeg blir spurt om å jobbe der igjen senere? Det er lov å håpe, selv om jeg har liten tro på det. Nå er jeg hvert fall tilbake på jobbsøkerkurset igjen, også får vi se hva tiden fremover bringer. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer
    1. har du vurdert å jobbe innenfor telefonsalg eller lignende? Du har en veldig behagelig stemme å høre på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg