PÅSKE GIVEAWAY

VINN ET PÅSKEEGG MED INNHOLD

Siden det er påske så tenkte jeg å kjøre i gang med en påskekonkurranse hvor du kan få et egg med litt diverse innhold. Jeg vil gi noe tilbake til dere som følger meg her, og tenkte derfor det kunne være gøy med en slik giveaway. Altså.. om dere bare visste hvor mye hver og en av dere som besøker bloggen min, legger igjen gode ord og tilbakemeldinger, og deler bloggen min videre betyr for meg! Veit det er litt seint ute for å nå frem til påskeaften, men det får gå. Vinneren vil da få egget rett over påske, om jeg må sende det, noe jeg regner med. Men det går vel bra håper jeg? Vinneren vil bli trukket på fredag, noe jeg kommer til å nevne i et blogginnlegg da. 

Dette kan du vinne: 

Melkesjokolade

Kjærligheter

Sjokoladekyllinger

Ansiktsmaske fra 7th

Butter Gloss fra NYX

Neglelakk fra Depend

Skumhjerter

2 griseflax

For å delta må du: 

1. Like min facebook-.page som du finner ved å trykke her (direktelink).

2. Legge igjen en kommentar hvor du skriver at du er med. Husk å legge ved e-post adresse slik at det er mulig å kontakte deg for adresse om du vinner.

 

Konkurransen er avsluttet og vinneren er trukket. Du finner det her (direktelink). 

 

 

 FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

37 kommentarer

Siste innlegg