VINNEREN AV KONKURRANSEN

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET OG VINNEREN ER TRUKKET 

Først og fremst så vil jeg bare si at jeg er veldig overrasket over at så utrolig mange deltok på konkurransen jeg har holdt gående her på bloggen nå. Hele 25 personer har deltatt, og det betyr så utrolig mye for meg at dere viser så stor engasjement når jeg gjør ting som dette. Det gjør det hele enda mer gøy, og får meg til å ville gjøre dette enda flere ganger. 

Konkurransen er nå avsluttet og en vinner er trukket. For å gjøre det på en mest rettferdig måte skrev jeg ned alle navnene deres på en lapp, brettet hver og en av dem sammen og la de i den ene delen av påskeegget. Så lot jeg pappa trekke en lapp, og vinneren ble… *trommevirvel* Henriette Halvorsen!

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg