MIN JULELISTE PÅ SPOTIFY

IT`S CHRISTMAS TIME 

Hei dere! Julen nærmer seg med stormskritt og jeg prøver i herdig å komme inn i julestemning. Dessverre uten hell foreløpig.. Vel.. uansett så synes jeg julemusikk er noe av det koseligste jeg veit med hele jula. Å pakke inn gaver eller bake pepperkaker med julemusikk i bakgrunn er virkelig herlig! Det skal liksom få meg i julestemning, og selv om det enda ikke har fått meg i julestemning i år så har det gjort det tidligere. Prøver å ha håpet inne for julen i år også, men jeg tror dessverre at det ikke går. Julen i fjor ble så annerledes, og den blir nok ikke noe bedre i år, så derfor blir det nok bare sånn dessverre. Det har jeg jo faktisk nevnt for dere før også. Du kan lese om det her og her. Okei, nok snakk om det! Nå er det på tide å vise dere min juleliste på Spotify. Det er riktignok ikke så mange sanger der foreløpig føler jeg, jeg jobber stadig for å få inn flere sanger. Om dere har forslag til noen fine julesanger jeg burde legge inn, så gjerne legg igjen en kommentar.

Julelista finner du ved å trykke her

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

27 kommentarer

Siste innlegg