BILDER FRA STOCKHOLM SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN #2

FØRSTE SHOPPINGDAG I STOCKHOLM

Jeg må jo innrømme at det er litt flaut at jeg deler så mye senere bilder fra Stockholm. Vi var jo der i juli!! Men selv om det er så lenge siden har jeg et ønske om å dele bilder fra min første utenlandsferie uten foreldre. Silje og jeg koste jo oss så masse i Stockholm og tok så mange fine bilder, at jeg må jo bare vise dere dem uansett når tid det blir, hehe! 

Første dagen i Stockholm ble brukt til å bli kjent. Etter en god frokost, dro vi til T-centralen, hvor vi kjøpte oss tunnelbane/buss-kort, og tok tunnelbane for å komme oss litt rundt. Kommer faktisk ikke på hva tunnelbane er på norsk nå, for det er jo det de kaller det i Sverige. Aller først dro vi til et sted som heter Södermalm, hvor vi dro for å egentlig bestille tattoveringstime. Stedet i seg selv var ikke så mye å skryte av. Det var veldig fint, men lite shoppingmuligheter.

Vi dro da videre Norrmalm som det heter i følge stedstjenestene på mobilen. Her hadde vi sett at de hadde Sephora og Victoria Secret som vi hadde bestemt oss på forhånd av turen at vi ville innom. Her hadde de også de typiske butikkene som vi har her i Norge, Gina Tricot, Cubus, H&M, Bik Bok, ja lista er lang. Derfra ble det med meg mange godbiter du kan se i dette innlegget (direkte link). 

Middagen ble spist på Fridays som vi begge hadde et ønske om å teste ut. Og herregud så god mat de hadde der!

Tilbake på hotellet måtte vi så klart knipse et par bilder med våres første poser fra Sephora, haha! 

Dagen ble avsluttet med et nydelig bad på det fine hotellet våres 

 
 
 
 
 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer

Siste innlegg