BILDER FRA STOCKHOLM SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN #1

Bilderesultat for stockholm adalsjenta.blogg.no

RADISSON BLU ROYAL VIKING HOTEL

Nå er det faktisk over måned siden jeg og Silje dro til Stockholm på våres lille jentetur, og jeg har enda ikke fått vist dere alle bildene derfra og alle innkjøpene. Litt flaut egentlig, og derfor har jeg nødt til å ta tak i det nå, så fremover vil det komme mye bilder fra den vakre byen og ting vi gjorde der. Jeg kommer til å dele det opp i ulike innlegg og, først og fremst vil jeg vise dere det vakre hotellet vi bodde på. 

Altså er ikke dette hotellet bare helt fantastisk? Vi bodde forresten på Radisson Blu Royal Viking Hotel. Om jeg reiser tilbake til Stockholm noen gang, er det helt klart dette hotellet jeg skal sove på! 

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

6 kommentarer

Siste innlegg