UKENS SPØRSMÅL

UKENS SPØRSMÅL

Først og fremst må jeg bare si tusen takk til alle som har lest, likt, delt og kommentert mitt siste innlegg her på bloggen. Du kan lese det HER. Jeg setter så enormt stor pris på hver og en av dere, og det betyr så utrolig mye for meg!

Over til noe helt annet. Stadig får jeg spørsmål i mine blogginnlegg, og jeg tenkte det kanskje kunne være god ide å samle disse i et eget innlegg å svare på en gang i uka? Jeg synes det er alltid så spennende å lese innleggene til andre blogger som har “ukens spørsmål”, jeg har derfor lyst til å prøve ut dette selv- selvfølgelig om det blir av interesse. Hva tenker dere om det? Hvis dere synes det er ålreit, kommer jeg til å starte fortløpende med det, så det er bare å stille spørsmål i dette innlegget, om det er noe du måtte lure på.

Forresten må jeg bare beklage at det har blitt brukt så mange bilder fra samme “bildeserie” den siste tiden, men det har regnet så mye i det siste og jeg er ikke spesielt glad i å ta bilder inne. Nå ser jeg virkelig frem til sol igjen som det var den dagen dette bilde ble tatt, så jeg kan ta enda flere og nye bilder ute!
 

Noe du lurer på til “ukens spørsmål” ?

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#ukens #spørsmål #hverdag #personlig

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg