SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN

Ann Helen Nygård sitt bilde.

SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN

Nå tenkte jeg at det var på tide å svare på spørsmålsrunden som jeg hadde for en stund tilbake. Jeg valgte å dele den litt opp, ettersom jeg fikk en del spørsmål angående russetida, svarene på de finner du her.

Hvorfor blogger du?
Jeg blogger fordi det gir meg en stor glede i livet. Jeg får uttrykt meg med mine følelser og tanker når jeg selv ønsker det, og får tilbakemeldinger som jeg kan velge å høre på eller ikke.

Hvor lenge har du blogget?
Jeg har nå blogget i fem år og kommer ikke til å stoppe med det første, ettersom jeg stortrives veldig godt med det.

Favoritt dyr?

Hvor lenge har du og kjæresten vært sammen?
Jeg har ikke kjæreste, det ble dessverre slutt for nesten to måneder.

Drømmeyrke?
Noe innen psykisk helse eller fotograf.

Hvem er ditt girl crush?
Miley Cyrus

Har du søsken?
Det har jeg! En bror i himmelen som nå skulle vært 23år og en søster på 27år.

Hvorfor er du så pen?
Ååh, så hyggelig å høre. Tusen takk! Jeg skiller meg ikke mer ut enn andre, alle er like fine på hver sin måte.
 
Hvilke tv serier ser du på?
Hotel Cæsar, Paradise Hotel, Bloggene og Skam er de jeg kommer på nå.
 
Hvilken sjampo/balsam/hårkur bruker du? Ser mykt ut 😊
Jeg pleier å variere litt, men som oftest bruker jeg shampoo og balsam fra Sunsilk. Jeg bruker ikke hårkurer, men det burde jeg vel kanskje ha gjort synes jeg. Hehe! Jeg dusjer det ikke hver dag og bruker sjeldent varmeprodukter, eller gjør andre ting som sliter veldig på håret, så det er nok derfor håret mitt er så bra som det er.
 
 
Har du lappen?
Jeg har lappen på moped, men ikke på bil. Jeg holdt på å ta det i fjor, men måtte dessverre slutte. Håper på få startet igjen etter hvert.
 
Hva skal du gjøre etter videregående? og hva gleder du deg mest til etter videregående?
Jeg skal ta et friår hvor jeg håper på å kunne jobbe. Jeg driver å søker på jobber nå om dagen, så satser på at jeg får en etter hvert. Det jeg gleder meg mest til etter videregående er at jeg slipper alt det faglige. Det sliter meg veldig ut, ettersom det er mye som har skjedd i livet mitt det siste året og jeg har dermed lite overskudd til å gjøre noe annet.
 
 
 
– Ann Helen

Følg Adalsjenta på Facebook

#spørsmålsrunde #spørsmål #svar #hverdag #personlig

 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg