RUSSETIDEN: SPØRSMÅL & SVAR #1

SPØRSMÅL & SVAR OM RUSSETIDEN

Jeg har fått en del spørsmål den siste tiden når det kommer til russetiden, både da jeg hadde spørsmålsrunde og generelt i kommentarfeltet. Jeg har derfor forsøkt å samle flest mulig av dem, og tenkte å besvare disse i eget innlegg.

Hvorfor bruker du russeklær nå? Er ikke russetid enda…
Russetiden starter ulikt i hele landet, det varierer på når folk har russedåp. Vi var nok noen av de første som startet med å bruke russebukse, da dåpen våres allerede var 7. april. Personlig liker jeg veldig godt at russetiden våres starter så tidlig, jo lengre jo bedre! Hehe.
 
Hva slags modell og størrelse har du på russebuksa? Lurer fordi jeg har nogen lunde samme kroppstype/bygning som deg og er russ til neste år.
Russebuksen min er fra Russeservice og heter Snekker girl shape up i størrelse L.  Du finner den her. Det er også viktig å tenke på at russebuksene er veldig ulike i størrelse siden det er veldig mange ulike typer. Min har veldig mye stretch i seg og har utvidet seg mye allerede. Anbefaler at skolen deres får Russervice/Russedress eller andre firmaer til å komme innom slik at dere kan få prøve buksene/dressene deres før bestilling.

Kan du lage et blogginnlegg om hvorfor dere valgte Fifty Shades?
Vi var innom flere forslag og ideer på hvilket konseptnavn vi skulle ha, og var veldig frem og tilbake egentlig. Vi ville ha et navn som alle likte og var enige i. Egentlig skulle vi hete Fifty Shades Of Russ, som var forslaget til ei i russegruppa, men vi endte opp med Fifty Shades ettersom det er ikke er så innviklet og alle likte det bedre. 

Skal du på LS?
Nei det skal jeg ikke, men jeg skal på Landtreff Lillehammer noe jeg gleder meg ekstremt mye til. Det blir så bra!

Største ønske med russetiden?
At den skal bli så minnerik som mulig. Jeg ønsker å kunne se tilbake på russetiden som en fin og innholdsrik tid. Akkurat nå føler jeg ikke at den har vært så veldig innholdsrik, men jeg har mange fine minner å se tilbake på allikevel. Fremover ønsker jeg å ta mer knuter, og feire mer.

Heihei. Jeg og en venninne elsket dette konseptet, så utrolig kult!! Hadde det vært mulig å få tilsendt et bånd eller to, så får vi promotert dere litt i samme slengen? Haha <3 Elsker det! Klem fra medruss.
Så hyggelig at dere likte konseptnavnet våres! Jeg har fått flere spørsmål om vi gir ut bånd, men dessverre har vi kun bestilt nøyaktig antall bånd til de som ønsket det i gruppa våres.

Hvor mye tjente dere på kakesalget? Lønner slikt seg for kommende russ? Eventuelt hvorfor?
Akkurat hvor mye er jeg usikker på, men vi tjente veldig bra på det vil jeg si. Og jeg vil anbefale det på det sterkeste for kommende russ. Slik jeg ser det er kakebokser mer lettsolgt er toalettpapir for eksempel. Vi var tre stykker fra gruppa våres som samlet penger sammen til en konto, og vi klarte å selge rundt tusen bokser. Det sier litt om hvor lettsolgt det egentlig er, selv om det skal sies at vi har jobbet veldig hardt for det.
 
Hva har du gledet deg mest i russetiden?
Landstreffet i Lillehammer som er neste helg. Jeg gleder meg så utrolig mye, og er sikker på at det vil bli en minnerik helg med gode mennesker rundt meg.

 
Noe annet du lurer på angående russetiden? Da er det bare å legge igjen en kommentar, så svarer jeg på det så fort som mulig.
 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#russetida #russetiden russetiden2017 #rt2017

5 kommentarer
    1. Hei! Må man drikke alkohol i russetiden, eller er det akseptert å være avholds? Vil liksom være kul, og lurer på om folk syntes det er teit?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg