TILBAKEBLIKK PÅ 2016- DEL 2

Mai

Mai startet med arrangementet “Fun Zone”,  noe som var utrolig koselig sammen med Christopher♥

Deretter var det pappas fødselsdag et par dager senere. Dette ble så klart feiret, bare meg og han! ♥

Anita og jeg var ute å spiste opptil flere ganger. Date på både Taj Mahal, Salt & Pepper og Tonys var koselig, når det sjeldent var mulig å være sammen siden jeg bodde et stykke unna på grunn av skole. Så utrolig deilig mat!

17. Mai ble en fantastisk dag sammen med den lille familien min og gode venner♥

Jeg besøkte bestemor på sykehuset opptil flere ganger, fineste dama jeg veit om♥

Savnet etter Happy og Bamse ble bare større og større, og slik er det fremdeles. Da jeg valgte å flytte fra mamma har jeg for det meste merket savnet mest etter disse♥

Juni

Juni var en måned proppet full av prøver og eksamener. Det ble mye stress, men da sommerferien kom kunne jeg endelig senke skuldrene. Da kunne jeg kose med hjemme med pappa og våres skjønne små hunder eller dra på stranda med venner. Husker jeg også var en del ute å spiste på denne tiden og utover i sommerferien. For meg var denne sommerferien veldig rar, ettersom jeg tidligere pleide å være en del hos mamma i feriene.

Jeg var også heldig å fikk passe disse små♥

I juni var det også duket for vg-lista med gode venner, og dagen etter var det feiring av en av mine beste venninner Oona. Hurra!

Både Milla og Michelle fylte år denne måneden, og begge jentene måtte så klart få hvert sitt innlegg på bloggen. Jentene mine begynner å bli så gamle, kan vi ikke stoppe tiden litt nå værsåsnill? Haha!

I juni valgte jeg å reposte et innlegg som jeg et år tidligere hadde skrevet. Innlegget hadde tidligere blitt lest av 90 000. Et innlegg jeg er meget stolt over fordi det hadde et viktig budskap som nådde ut til flere titallstusen mennesker, og valgte derfor å poste på nytt for å nå ut til enda flere.

Juli

Juli var en nokså innholdsrik måned, men bydde på utfordringer for meg og pappa fremover. Tidlig fikk vi beskjed om at vi måtte flytte på grunn av våres små. Det ble mye søknader og slikt før vi fikk beskjed om at vi kunne bli boende allikevel. Dette var en stor lettelse, særlig for pappa som har bodd på samme sted i 25år.

I mai vant jeg bli ny dag hos en frisørsalong her i Hønefoss. I juni fikset jeg håret, det ble både klippet, farget og stripet, og denne måneden delte jeg derfor bilder fra dette. Jeg var virkelig storfornøyd over resultatet!

Månedens opptur var helt klart at jeg kom inn på førstevalget når det gjaldt videregående skole.

Martine, Henriette, Pernilla og jeg var på Tusenfryd. Nok en flott dag og en dag jeg vil huske livet ut♥

Martin og jeg startet å male, men ble vi ferdig? Nei, haha! Må si jeg savner denne tiden hvor vi var mye sammen.

Det ble også enda flere badeturer denne måneden, både på tobeinte men også firbeinte.

Fine Jonas og Michelle

Jeg ga også klær til Fretex denne måneden, noe som føltes veldig bra!

August

August startet med mitt første jobbintervju. Dessverre fikk jeg ikke jobben da de trengte noen som kunne jobbe mer enn hva jeg hadde mulighet til ved siden av skole. Det ble så klart et nederlag, men føltes bra med tanke på alt stresset som hopet seg opp på skolen.

Måneden startet med en koselig tur til Sandvika med gode venner før vi alle skulle starte hver våres vei med skole. For en bra dag♥

Så var det back on track med skolen. Husker jeg var så nervøs første skoledag siden jeg ikke visste hvem jeg kunne være med i klassen, heldigvis hadde jeg gode venner i pararell-klassen. Disse er to av mine knupper i skolehverdagen♥

Jeg trosset angsten min nok en gang. Vi hadde skoletur med overnatting på Fjorda og jeg ønsket overhode ikke å være med av personlige grunner. Jeg lå med smerten om kvelden og ønsket å bli kjørt hjem, men veit dere? Jeg klarte det, Silje og Anita gjorde det mulig, spesielt da jeg fikk lov å sove med Anita. Men for en god venninne altså, som sovner når jeg har smerter som verst i brystet. Haha, det har vi hatt mye gøy av i ettertid.

Jeg skrev også mange gode innlegg denne måneden, et av dem kan du lese her “Sexlivet bør holdes for seg selv“. Jeg forsøkte meg også på noe nytt. Dette ble faktisk et av mine favorittantrekk!

Må til slutt nevne at det er mye som står hvert bilde og hvert smil. Til tross for mange flotte minner disse månedene, så er ikke alt bare fryd og gammen. Livet er ingen dans på roser, og anmeldelsen preget meg minst like mye disse månedene som alle andre.

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

8 kommentarer

Siste innlegg