MÅNEDENS- NOVEMBER

Nå er vi kommet godt inn i julemåneden, og det er på tide at jeg poster oppdatering fra forrige måned. Klare?

OPPTUR

Månedens oppturen må være Discobowlingen med klassen. Til tross for at jeg ikke er glad i bowling, ble det en veldig bra kveld. En annen ting som har gjort denne måneden ekstra bra er at jeg har fått til en del bra ting på skolen, som jeg er ganske stolt over!

NEDTUR

Denne måneden har jeg tenkt masse. Kanskje ikke mer enn vanlig, men jeg har båret på enorm frustrasjon som har gjort meg mye sinna. Dette har overhode ikke vært hyggelig for verken meg eller de rundt meg, så jeg håper virkelig ting bli bedre snart!

MEST LESTE INNLEGG
(Trykk på de ulike, for å komme til innlegget)

Jeg har kun et ønske for julen

Jeg tok helt feil

Blogg bloggere bloggest

BESTE INNKJØP

Dusjhøytaleren min helt klart, jeg bare elsker den og anger ikke et sekund på at jeg kjøpte den!
Bilderesultat for dusjhøytaler enklere liv

TOPP 3 SANGER

“>
 
 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg