MÅNEDENS- APRIL

OPPTUR

For å finne ut hva som har vært månedens opptur måtte jeg faktisk bla tilbake arkivet for denne måneden. Hadde det ikke vært for det, hadde jeg ikke klart å tenke hva som har vært positivt med denne måneden faktisk. Jeg syns dette har vært en veldig vond og vanskelig måned egentlig, men til tross for det har jeg hatt fine opplevelser og blitt ambassadør for Rabble. Det er faktisk nesten en måned siden jeg annonserte at jeg hadde blitt ramba. Tiden flyr! Men som var helt klart best med denne måneden var 18års-festen min som jeg hadde for et par uker tilbake.

NEDTUR

Jeg må si jeg syns det er litt trist at enkelte i familien har valgt å kutte kontakten med meg på grunn av et valg jeg har tatt. Jeg tror fremdeles at jeg har gjort det riktige, selv hvor mye jeg får skylden i dette. Får satse på at det ikke er for seint, når dem innser det. Jeg må også kanskje slutte på kjøreskolen, dette er noe usikkert foreløpig. Men det ser dårlig ut. Jeg har kommet så langt, og det er blitt brukt mye penger på og fravær fra skolen.

MEST LESTE INNLEGG

Innlegget mitt “Lettkledde ber om å bli voldtatt” har blitt lest av en del. Jeg har fått en del kritikk på innlegget, men også fått en del positive kommentarer på ulike sosiale medier og privat meldinger. Jeg setter stor pris på det. Jeg har sterke meninger om dette temaet, og jeg skjønner virkelig ikke hvordan mennesker kan skylde på at det er offeret sin feil, for det er det ikke! Sorry, men jeg skjønner meg ikke på mennesker som beskytter de som ødelegger livene til andre.

BESTE INNKJØP

Kanskje ikke beste, men hvert fall fineste. Kjøpte meg ny skjorte i dag faktisk, som jeg egentlig skulle kjøpe på fredag. Men siden de ikke hadde størrelsen som jeg trodde at jeg trengte, så ble det utsatt til i dag.

TOPP 3 SANGER

w-Ng5muAAcg
 
nbcCG7PkI18
 
GvyDhEuDCdc

QUOTE
Denne står på tavla på jobben, syns det er så bra!

//

 

 

– Ann Helen

4 kommentarer
    1. Vondt å lese at du ikke har hatt en så altfor god måned. Trist å lese at noen velger å kutte kontakten med deg også, det er virkelig ikke lett! Håper at neste måned blir bedre og det virket som en koselig bursdagsfeiring 🙂

    2. Digger Shut up and dance with me! og for en stilig skjorte ^^
      Håper det med familien ordner seg. Helt sykt og teit at familie kan kutte kontakten pga. noe uansett mener jeg :-/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg