JEG HAR GJORT DET RIKTIGE

For en tid tilbake skrev jeg dette innlegget. Jeg var i tårer av full fortvilelse og redsel. Jeg var sint, og kjempelei meg på samme tid. Der og da angret jeg på hva jeg hadde gjort, og hvordan jeg hadde klart å snu familien min opp ned på 1-2-3. Men jeg har endelig innsett hvor riktig valget mitt egentlig var. Jeg ser at dette kan gi et positivt utfall for min egen del. Men jeg kan jo aldri si det for sikkert heller, for man veit aldri hvor brått ting kan snu. Ting er ikke ordnet seg enda for meg, men det er lov å håpe om at det skal ordne seg. Jeg sliter en del med skyldfølelse etter at jeg har opplevd og etter så mange år motgang. Da er det vel kanskje på tide, at det skal gå min vei? Ingen skal noen gang ødelegge for meg, jeg skal klare det uansett hva som hindrer meg på veien.

 

– Ann Helen

1 kommentar
    1. Det er godt å lese at du føler du gjorde det riktige. Det som er riktig, er det som føles rett for DEG! Man må tenke på seg selv innimellom, og unne seg gleder og være stolt over de valgene man tar! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg