SYKEHUSBESØK

Hei mine fantastisk lesere! Hvordan har starten på uka deres vært?

Jeg må bare for takke for positive og fine kommentarer på mitt innlegg i går (les det her, direktelink), jeg setter virkelig stor pris på det. Det skapte også noen reaksjoner og frustrasjoner på hva denne sannheten var, og at folk ikke skjønte hva jeg skulle frem til. Nå har det seg sånn at hva innlegget og denne såkalte sannheten er, har jeg tatt en valg om å ikke fortelle mer detaljer om foreløpig. Det kommer en tid, faktisk opptil flere år før jeg kan fortelle det. Men akkurat nå, kan jeg ikke det. Følelsen av å kunne skrive ned noen ord en gang i blant om hvordan man har det og hvordan livet er, er fantastisk. Men noen ting må man holde tilbake, jeg har en skille mellom personlig og privat.



Vi var tidlig ferdig på skolen i dag, så rett etter skolen dro jeg på sykehuset for å besøke bestemor. Hun har blitt mye bedre på kort tid, så i dag fikk hun reise hjem igjen. Broren hennes har også kommet på sykehuset, men fikk ikke besøkt han i dag fordi han lå på legevakta som lå litt unna.

 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg