UKENS

Jeg glemte bort oppsummeringen av uka i forrige uke, og i går rakk jeg ikke det på grunn av hybelvisning og flytting. Men det er bedre seint enn aldri, eller hva?

MOTIVASJON:

Den store motivasjonen nå, må vel være at jeg har fått hybel hvor jeg kan ha med hund og slipper å være helt alene i Ål. Endelig kan jeg “lande” litt.

LÅT:

HØYDEPUNKT:

Hele høstferien har egentlig vært fullt med høydepunkter og sånn skulle jeg ønske hverdagen min fortsatt var hele tiden. Jeg har storkost meg med Martin, venner, familien og hundene mine♥ 

INNKJØP:


Kjøpte denne treningstoppen, og flere ting som du kan se i innlegget her. Jeg har også kjøpt noen flere topper og gensere som jeg tenkte å vise i eget innlegg, om dere ønsker?

LÆTTIS:

Det må være helt klart overnattingen hos Henriette fra mandag til tirsdag. Masse latter og glede sammen♥ 

QUOTE:

 

 

– Ann Helen

 

3 kommentarer
    1. godt å ha litt og finne på med venner og familie,og nå er det bra du har landet,så da kan du konsentrere deg om veien til førerkortet ,klem fra mamma

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg