INNKJØP FRA SANDVIKA

La meg få presentere, tidenes dårligste bloggbilder. Så dum som jeg er, glemte jeg selvfølgelig igjen laderen til speilreflekskameraet i Ål. Hvordan klarte jeg å pakke med meg alt det andre til kameraet og glemme selve laderen?!

Uansett.. På tirsdag var jeg og min gode venninne Henriette på Sandvika storsenter på “stor-shopping”. Hadde regna med å reise tilbake til Hønefoss med drøssevis av klær siden jeg sjeldent er på kjøpesenter i Ål. men eneste klesplagget jeg endte opp med var en trenings-topp fra H&M.

Ellers kjøpte jeg ikke noe spennende i grunn..


Som dere ser har jeg et stort forbruk av shampoo og balsam, haha! Neida, men jeg bor på tre forskjellige plasser nå, og liker best å kjøpe min egen hårsåpe for da får jeg det jeg vil ha. Jeg kjøpte også et par nye øredobber som jeg bare elsker. Tross for dårlige bilder ser dere at dem har litt regnbueskjær i seg. Det ble også en nøkkelring, nei faktisk to like nøkkelringer på meg som jeg har sett etter lenge. Jeg skulle egentlig kjøpe denne for en stund tilbake, men Anita rappa den ut av hendene mine før jeg rakk å lese hva det faktisk stod på den.

“Ååå, nei.. Jeg bare visste at det var noe jeg hadde glemt hos Henriette”, sier jeg til Martin. “Hva da?”, spør han. “En pute”, kommer det fra meg.. Jeg ser bare oppgittblikket hans på meg. For noen er pute, bare en pute. Men derimot ikke for meg, for denne puta er faktisk nesten dobbelt så stor som de andre jeg har fra før. Gleder meg sånn til å vise dere den senere, og trekket til puta ser dere på bilde over!

 

 

– Ann Helen

7 kommentarer

Siste innlegg