MÅNEDEN SOM GIKK

Dette innlegget skulle riktig nok vært postet i starten av måneden, men det er vel bedre seint enn aldri, si? Her er hvert fall oppsummering på juli måned. 

OPPSUMMERING PÅ MÅNEDEN SOM GIKK

OPPTUR

At jeg har fått mer arbeidserfaring. Ble kontaktet av et bemanningsbyrå i starten av måneden som hadde jobb til meg dagen etter, og i 2 1/5 uke fremover. Det var veldig gøy og ikke minst spennende med en mer variasjon på dagene mine. 

NEDTUR

Hatt en del tanker denne måneden, mest i negativ retning dessverre. Så bare det i seg selv er litt nedtur vil jeg påstå. 

HØYDEPUNKT 

Hallingmarken med søster`n var utrolig gøy! Vi sov i telt i to netter, og var der både fredag og lørdag. På fredag var det også en del kjente der som var også var med. Sykt bra konserter og mye å se på. 

Litt senere i måneden var jeg på kino med fetteren min Stian. Vi så Mamma Mia, som forresten var utrolig bra! Etter det dro vi hjem til meg å spiste pizza og litt senere på kvelden dro vi ut på byen. 

Helt i slutten av måneden var jeg også på en Oslotur med ekstra mammaen min. Det var utrolig koselig! Vi tittet litt rundt i hovedstaten og i tillegg ble det med mange fine skatter hjem. 

INNKJØP

Body fra Superdry. Elsker den! 

TANKE

At mange av mine relasjoner har kontakt med han som misbrukte meg seksuelt. Synes det er helt sykt faktisk at noen vil ha kontakt med noen som har gjort noe sånt med noen som har stått deg så nære..

MEST LESTE INNLEGG
(Trykk på de ulike for å komme til innlegget) 

Jeg har startet på Bris

10 ting jeg vil gjøre i sommer

Video: Hvordan det er å bo for seg selv

3 FAVORITTSANGER

 

Hvordan har din måned vært? 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg