VIDEO: USIKKER PÅ LEGNING, OG DERFOR BLE DET SLUTT

Samboeren min Martin har postet sin første video på YouTube. Der snakker han om da han var usikker på legningen sin, hvordan det var for han rundt den tiden, og hvorfor det ble slutt mellom oss da vi var sammen i 2015/2016.

Dette er en video jeg synes er utrolig viktig, fordi det er en video flere som også har vært eller er usikker på legningen kan kjenne seg igjen. Det er så viktig å ikke kjenne seg alene. Ikke alle er så åpen som han, og jeg kjenner meg utrolig stolt over det han har delt med dere i denne videoen. Flere har spurt om hvorfor det ble slutt med oss, da vi var sammen tidligere. Det har han snakket om i videoen, i tillegg til hvordan vi fant tilbake til hverandre.

Jeg veit at dette var en video som var vanskelig for han å lage, for denne perioden var veldig tøff og sårbar som han. Han brukte mye tid for at ting skulle formuleres riktig i videoen. Jeg synes han var utrolig flink som klarte å dele denne historien som har vært så vanskelig, og en psykisk påkjenning for han.

 

Se videoen hans HER

 

Martin kommer til å poste flere videoer etter hvert , så han ville satt pris på om du ville abonnert på kanalen hans også.

1 kommentar
    1. Hei . Martin er ikke homo han er bifil det sier han jo klart i fra om i videoen. Flott du er erlig med deg selv Martin og Ann Helen da går alt så mye bedre . Ønsker dere begge alt godt ! ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg